keskiviikko 15. maaliskuuta 2017

Yukin jälkimainingit ♡


Hei kaikki ! ♡


Viime kirjoituskerrasta on aikaa. En tiedä, mikä minuun oikein iski, mutta en jaksanut innostua kirjoittamisesta muutamaan viikkoon. Koulujututkaan ei ota sujuakseen, tuntuu että vain makaan asuntoni lattialla kaiket päivät. : D
Mistä saisin vähän energiaa ?

Valitukset sikseen. Tulin julkaisemaan muutaman kuvan viime kuun Yukiconista ! ♡




Ensin muutama kuva luennoltani. Nämä otti Matias Tukiainen.

Jännää nähdä itsensä ns. "ulkoapäin" esiintymässä. : D Yleisön edessä on niin kovat paineet ettei siinä ehdi oikein edes ajatella. Cossi näyttää onneksi ihan söpöltä, ja oli mukava päällä luennointia ajatellen. (ˆ⌣ˆԅ)



Mulla ja Galra Keithillä on söpöt reput : D

Sitten postaukseni ns. pääasiaan, eli Voltron -photoshoottimme tuloksiin ! ☆

Kuvia ei lopulta ole kovinkaan paljon, ja laatukin on mitä on. Voi kun joskus saisi ammattilaisphotarin... Kamera kiersi vähän kädestä käteen, mutta suurimman osan järkkärillä otetuista kuvista otti Miru, ja kännykkäkuvat minä.
Eroa on kyllä vaikea huomata (^^ゞ



Keith: "Haluuks tapella"

Ihana Miru ja pojat ꉂ (′̤∀ ‵̤๑)♡
--> Ansa (Hunk), Jenna (Keith), Veera (Galra Keith), Saukko (Lance)







Aina näitä saa hävetä : DD

Ulkona oli niin kylmä, etten tiedä miten nuo jaksoivat riehua : DD Ehkä pysyttelivät lämpiminä. Minä ainakin jäädyin shortsit jalassa, vaikkei se kuvista välitykään :,D



♡♡♡


Lance kiusaa : (

Sain käytännössä kaikissa kuvissa olla polvet koukussa, olen niin pitkä : ( Onneksi ensi kerralla cossaan vähän pidempää poikaa, ei tarvitse kyyristellä ! ☆◝( ′ㅂ`)و




Parhaat viimeiseksi: Turrit rivissä eli Voltron dogefiltterillä ! o(≧∀≦)o 》




Vasemmalla "universumin kuumimmat jätkät" (ja oikealla nörtit? : D)




Siinähän se !

Hei, kaikkea jännää on tapahtunut viime aikoina. En viitsi tässä sanoa sen enempää, mutta toivon että jaksan kirjoittaa pian uudelleen.

Tampere Kuplii on parin päivän päästä. Vaikka stressaa ja väsyttää koko ajatus, niin olen myös aika innoissani. ♡ Tämä postaus on jo valmiiksi aiheessa, sillä meillä on siellä Voltron -ryhmä TAAS. : D Sillä erotuksella että tällä kertaa minä cossaan Mattia ! ♡ Toisena päivänä olen varmaan taas Giffany.

Onko kukaan teistä tulossa ? ♡



♡ Esshieru


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti