tiistai 28. helmikuuta 2017

YUKICON 2017 ☆☆


Hei ! ☆


Yukicon oli taas tänä vuonna Helsingin messukeskuksen Kokoustamossa, 18.-19.2.2017.
Samaan aikaan messukeskuksessa pidettiin myös Venemessut, mikä oli aika hauskaa, sillä välillä papat eksyivät tuijottelemaan meidokahvilan ikkunoista sisään tai yksittäiset ernut vaelsivat sisään väärästä ovesta veneiden keskelle. : D




Suunnitelmani coniin !

Päätin Yukiconin cossit aivan liian myöhään... Halusin jonkun simppelin ja söpön asun luentopäiväksi, ja koska minulla ei ollut yhtään, päätin tehdä uuden viikossa... Se oli huono päätös ja aiheutti paljon tuskaa, mutta sain kuin sainkin sen valmiiksi ! ♡





^(c)Suwi

Hanayoa on niin ihana cossata ! ♡ Tämä on ensimmäinen täysin official asu, jonka olen tehnyt hänelle. More to come ! ♡ Harmi etten oikein saanut kunnon kuvia tästä asusta.






Pidin jälleen kerran myös luentoa ! ♡

Olen ollut ihan liekeissä näistä kahdesta sarjasta kesästä lähtien, ja kun en tunnu löytävän mitään cossattavaa niistä, niin pidin sitten luennon. ♡
Huomasin tekovaiheessa, että näkökulmani oli hieman kapea, mutta sain kuitenkin ajan täytettyä, kiitos innokkaiden kuuntelijoiden ! Keskustelu kuitenkin karkasi luennolla vähän aiheesta, eikä ollut enää hallinnassani, mikä vähän turhautti. Muuten meni oikein hyvin, ja olen ylpeä aikaansaannoksestani ! ♡


(c)Jekku, Saukko

Koko lauantaipäivä vain katosi jonnekin ! Ensin oli Jekun Mystic Messenger -luento, ja minun luentoni heti perään. Sitten päädyimme mutkan kautta Helsingin Burger Kingiin syömään, ja pian kiiruhdimme takaisin AMV-kisaa varten... Sen loputtua päivä olikin jo ohi. En ehtinyt tehdä tai nähdä oikein mitään ! AMV -kisassakaan ei ollut mitään minulle ihmeellistä sisältöä.



(c)Saara

Sunnuntaipäivä olikin sitten vähän eläväisempi (´∀`) !

Pääsin taas cossaamaan Pidgeä, ja alunperin neljähenkinen Voltron -ryhmämme kasvoi Galra Keithillä ja Shirolla. ♡ Joista jälkimmäinen ikävä kyllä katosi taidekujalle heti kuvan ottamisen jälkeen.( ; ; )Space dad on aina hukassa.




ヽ( ・∀・)ノ ☆☆

Pidge on paras hahmo ! Moni muukin tuntui olevan sitä mieltä, sillä minusta haluttiin paljon yksittäiskuvia.
Alunperin minun ja Mirun oli tarkoitus cossata Mattia ja Pidgeä niin, että lainaisin tämän cossin hänelle. Mirun peruukki ei kuitenkaan saapunut ajoissa, ja minun vankila-asuni jäi sitten vielä kaappiin... Toteutamme ne sitten myöhemmin. : )



--> Jenna, Ansa, minä, Saukko


Photoshoottimme helmet ! ♡ Ansa oli niin IHANA Hunk ಥ_ಥ ♡♡

Ulkona oli kylmä ja Mirun kamerasta loppui akku alkumetreillä, muttei se meitä hidastanut. ♡ Jotkut tosin tulivat photaamaan omia cossejaan heti meidän taakse -eivät kai älynneet häiritsevänsä kuvaamistamme... Vähän ärsytti : DD



Keith: "When will my reflection show, who I am, inside?"

Suurin osa kuvistamme siis näytti lähinnä tältä. : DD Miten tämän porukan saisi pysymään vakavana !




Ihana Miru



Kuten aina, en halua siloitella tai jättää pois negatiivisiakaan (con-)kokemuksia. Meillä oli aivan hirveä karaokereissu ! Minulta meni muutenkin koko loppucon vähän pilalle. Se oli turhauttavaa, sillä nyt tästä Yukiconista jäi vain nuo kokemukset päällimmäisinä mieleen. Onneksi näin vielä squadia hetken verran junassa matkalla kotiin, se piristi ! ♡




Conloot. ♡
Kaksi ihanaa Nitori -printtiä ja Pidge -merchiä ! ♡♡ Olin niin iloinen löytäessäni nämä, olen pitkään toivonut löytäväni taidekujajuttuja lempihahmoistani. ♡

Nitori -reppunikin sai taas kehuja ! ♡ Olen niin iloinen, että olen saanut uusia ystäviä sen avulla ! Rakkaus Nitoriin yhdistää ♡ฅ(ᐤˊ꒳ฅˋᐤ♪)


Tämä coni meni vähän hengaillessa. Kohti uusia haasteita ! Yritän löytää taas cossimotivaatiota keväälle, niin monta conia on edessä (Kuplii, Popcult, Hypecon)!
Toivottavasti te nautitte tämän vuoden Yukista ! ♡



♡ Esshieru


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti