maanantai 17. lokakuuta 2016

♡ Megane kana photoshoot ♡


Hei ! ♥


Vihdoinkin pääsen näyttämään teille näitä ihania photarikuvia. ♥ Olin ihan kokonaan unohtanut, että kisaajat saavat automaattisesti kuvausajan conin puolesta! Se oli ihan mahtavaa.





Lavakuvat on ihania, mutta ihan oikeat photoshoot -kuvat on vielä kivempia, kun asentoon ja ilmeeseen on voinut itse vaikuttaa, ja asun yksityiskohdat näkyvät kunnolla. ♥
Teimme näitä pukuja niin vaivalla, ihanaa että niistä on nyt kunnolla kuvamateriaalia : D



Ihanat tytöt ♥(*´▽`*)

Lähdimme käytännössä suoraan kisasta kuvaamaan, tuli vähän kiire ja olimme lopulta hieman myöhässä. :,D Yritimme ensin sisäkuvausta, mutta joka paikassa oli liikaa ihmisiä, joten siirryimme suosiolla ulkotiloihin. Siellä oli kylmää ja märkää, vaikka se ei kuvissa näykään : D





Kuvat otti Mira Strengell Photography. Minulla on huonoja kokemuksia conikuvaajista, mutta hän ylitti odotukseni! Kommunikaatio toimi, kuvat ovat upeita ja ne tulivat nopeasti. Kiitos!





Ihanat pojat xD ♥ Sarjan katsoneet tunnistavat posen!




Mirai Kuriyama: Xenji
Akihito Ganbara: Allu
Mitsuki Nase: Miru
Hiroomi Nase: Napero
Ai Shindou: minä

Kyoukai no Kanata - Yakusoku no Kizuna, Tracon 2016







"Let's keep on pushing forward
And never give up!"(´ω`♡%)♥


Vilahdamme tällä kokoonpanolla myös yhdessä Tracon -videossa, kohdassa 1:28. ♥

Minä olen nyt syyslomalla! Vihdoinkin aikaa tehdä cosseja ja päivittää blogia. ♥ Okei, minulla on niin paljon kouluhommia ettei tämä viikko varmaan kaikkeen riitä. :,D

Kävin myös Aiconissa reilu viikko takaperin, koitan kirjoittaa siitäkin pian!


♥ Esshieru


2 kommenttia: