tiistai 4. lokakuuta 2016

AMK aloitus / Pk-seutuelämää ☆彡


Hei ! ☆彡


Kuraattorini käski minun tehdä jotain mikä tekee minut oikeasti iloiseksi, niinpä olen blogannut paljon. ♥ Sairaslomani ajalta on monta postausta rästissä!

Missasin paljon muutakin sairaslomalla. Olen kolme viikkoa jäljessä kaikkia muita ammattikorkeakoulussani, ja kursseja on vaikka kuinka monta ! Olen yrittänyt järjestellä opiskeltaviani jotenkin siedettäviin annoksiin, mutta hommaa on niin paljon. ฅ=͟͟͞͞((꒪∆꒪;)ฅ Kamalan stressaavaa!

Elämä pääkaupunkiseudulla on muuten sujunut ihan hyvin, mitä nyt yhtenä päivänä sekoitin tummat ja vaaleat pyykkiä pestessä, ja jouduin valkaisemaan läjän värjäytyneitä vaatteitani :,D








Vaaleanpunaista ! ♥

Miru oli ihana ja piti minulle "kotikampaamon" eli leikkasi ja värjäsi hiukseni. ♥ Oli kiva palata kouluun vähän uudistuneella tyylillä ! ♥

Pyjamahousuissa kouluun meneminen oli myös hauskaa, samoin tuossa viimeisen kuvan "leparehameessa", joka tuntui vain leijuvan päällä : D Ostin myös söpöt tennarit, nyt tarkenen kun ilmat kylmenevät !



Ompelujuttuja :,D

Koulussa on ihanaa, mutta meillä alkoi juuri uudet kurssit, joten joudun suorittamaan edelliset rästitöinä niiden lisäksi... Kaikki on tosi vaikeaa kun minulla ei ole aiempaa alan koulutusta, tuntuu että kaikki muut osaavat paremmin... :,D

Minun täytyy vain olla määrätietoinen ja tehdä paljon enemmän töitä kuin muut !
(╬ಠ益ಠ)




Syksy saapuu.






Menen joka perjantai junalla Lahteen näkemään 'squadiani' (ylin kuva). Istumme Burger Kingissä kertomassa kuulumisia ihan kuin ennenkin, vaikka minä muutin pois. ♥ ;u;
(Paikan työntekijät muuten tuntevat meidät, ja saadaan välillä heiltä alekuponkeja yms ! : D)

^Viikko takaperin olimme yötä Emilialla, kun illalla piti lähteä sateeseen hakemaan kaupasta maitoa. Lainasin Maijan abiverkkareita ja näytimme Emilian kanssa niin gangstoilta, että oli pakko ottaa kuva. ( ´͈ ᗨ `͈ )



Ihana Jenna ! ♥




Olen muuten löytänyt nyt myös Snow -app'n ilot. ( ´͈ ॢꇴ  `͈)੭ु♥
Se on ihan paras sovellus !!






Toinen syy miksi käyn aina Lahdessa niin usein kuin mahdollista on mun vakkarikirppis ! ♥
Vantaalla ei kerta kaikkiaan ole kunnon kirpputoreja. Ylemmässä kuvassa joitain parin euron käyttövaatehamstrauksiani. Aion värjätä nuo valkoiset vaaleanpunaisiksi ! ♥

Yksittäiskuvassa vasemmalla on aito vintagepaita, minkä ostin kun kävin Sinin kanssa niiden aleissa. ♥ Oikealla taas uusi syystakkini. En malta odottaa että pääsen käyttämään sitä ! ♥




Älkää käsittäkö väärin, tykkään koulustani; mutta tietotekniikka itsenäisenä oli kieltämättä aika tylsää :,D Paikalle raahautui perjantai-aamuna minun lisäkseni koko luokalta vain kaksi.



(c)punapanda

Mainostan tässä kätevästi samalla, että olen ensi viikonloppuna menossa Aiconiin ! ♥

Olen puhunut siitä blogissani mielestäni aika paljonkin, minulla on vain niin korkeat odotukset. ♥ On ihanaa, että Suomen skeneen saatiin vihdoinkin oma tapahtumansa muodille ja musiikille ! ♥
Olen paikalla vain lauantain. Käytän siellä uudelleen Kyary Pamyu Pamyu - Mottai night land -cossiani^, toivottavasti se tällä kertaa tunnistettaisiin ! ♥

☆彡☆彡☆彡

Tällä hetkellä olen iloinen, sillä sain sairaalasta hyviä uutisia ! ♥

Minulla on tautini lievin muoto, ja sillä lääkkeet ovat tehonneet hyvin, saan niitäkin vähennettyä. ♥ On ihanaa että sairauteni on niin 'helppo', koska joudun kuitenkin elämään sen kanssa loppuelämäni ! Seuraava kontrollikäyntikin on vasta puolen vuoden päästä, olen onnellinen. ♥


Nähdään conissa ! ♥



♥ Esshieru


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti