perjantai 8. heinäkuuta 2016

Kesälomakuulumisia ♥


Hei ! ♥


Koitan kirjoittaa pikaisesti, pian on aloitettava pakkaaminen Animeconia varten. ♥
Muutamat ensimmäisistä kuvista taitavat olla ihan kesäkuun alusta ! En olekaan jutellut normielämästäni pitkään aikaan, ellei ylppäreitä lasketa : D



Naama kesäkuun alusta ja keskivaiheilta. Otin toisen selfien työpaikalla, hups. :,D Kesätyö uuvuttaa,  onneksi palkka on superhyvä ! Yritän jaksaa naputella koneella kahdeksan tuntia päivässä vielä kolme viikkoa :,D Ganbare ja silleen (*•̀ᴗ•́*)و ̑̑



Heinäkuussa on oikeasti niin kylmä, että täytyy pukeutua kuin syksyllä !!? Huomaatte myös ehkä, miten hiusväri vaalenee kuukauden sisään :,D

Näissä asuissa kävin valintakokeissa ja luultavasti myös töissä (En oikein edes muista kahta ensimmäistä :,D). Hämeenlinnan valintakokeet menivät ihan mukavasti, joskin minulla oli melkein kolme tuntia luppoaikaa kumpanakin päivänä. Ugh ! Sain sen tapettua lelukaupassa, josta ostin ihania Digimon- ysäritarroja : D ♥ 



Vantaan valintakokeet eivät kai sitten menneetkään niin huonosti kuin luulin, sain nimittäin sieltä opiskelupaikan ! ♥

Hyväksyminen tuntui aivan juhlalta, olin jo luopunut toivosta sen suhteen ;u; Haastattelussa minulle sanottiin, etten lukiopohjalla tule pääsemään sisään. Ilmeisesti harrastuneisuuteni kuitenkin auttoi ! ♥ Ymmärrän, että tulen opintojen alussa olemaan noin kolme vuotta jäljessä muista (jotka ovat käyneet ammattikoulun), mutta sitten minun vain täytyy tehdä kolminkertaisesti töitä ! 
Aion jälleen ganbaroida (*•̀ᴗ•́*)و ̑̑ (*•̀ᴗ•́*)و ̑̑



Töiden jälkeen on kiva tehdä ihania vaateostoksia kirpparilla. ♥
Sain myös söpön kiitoskortin Aiconilta postissa ! ♥ Osallistuin joskus heidän mesenaattiinsa. Odotukset ovat aika kovat tätä uutta conia kohtaan !



Sitten vähän sekalaista:
Ensimmäisessä kuvassa kävin senpain kanssa kahvilla, toisessa oli nätti päivä Hämeenlinnassa, ja kolmannessa olin viettämässä juhannusta Miken ja Suwin kanssa Vantaalla. ♥ Menimme laavulle iltamyöhällä grillaamaan vaahtokarkkeja ja makkaraa !



Ikuistin osan reissusta Snapchattiin : D
Mozzarellatikkuni kepin päässä näytti niin säälittävältä, onneksi vaahtokarkeista 
tuli upeita ! ♥


^(c)Miru

Minulla oli kahden viikon loma töistä, ja otin siitä kaiken irti !
Sukkuloin varmaan kaikki Helsingin lähiöt läpi, ja olin yötä kavereilla. Katsoimme animea ja teimme ruokaa, valvoakin piti joka yö ainakin kahteen tai kolmeen ! ;u; Suunnitelmani vaihtui aina niin ex tempore, että jouduin monta kertaa olemaan yötä jossain ilman mitään vaihtovaatteita tms, se oli aika hölmöä. 
Kavereiden kissat olivat onneksi ihania ;u; ♥



Helsinki on niin kaunis kesällä. ♥



Miru oli niin nättinä ;u; ♥ Ostimme ehkä myös isoimmat pehmikset ikinä ! : D
Mike leikkasi hiukseni vähän aikaa sitten, nyt ne on söpöt. ♥ 
Värjään ne ystäväni häitä varten takaisin violeteiksi, minulla on itse asiassa se väriaine päässä tätä kirjoittaessani... :,D


(c)Wenla

Sitten taas cosplay -teemaan: Animecon on tänä viikonloppuna !

Huominen menee juurikin niissä häissä, mutta sunnuntaina olen tulossa paikan päälle. ♥ Käytän uudelleen vanhaa Kofuku -cossiani, köyhyyden jumalatar on aina niin söpö. ♥



Pidämme jälleen myös ohjelmaa ! o(*゚▽゚*)o

Luentomme on sunnuntaina kello 14:00-15:30 Elsi -salissa. Tulkaa ihmeessä katsomaan, jos Noragami vähänkään kiinnostaa (tai haluatte muuten vain kuunnella meitä xD) ! ♥



Olen innoissani conista, vaikka se onkin minulle vain yksipäiväinen. Aloitin Tiger & Bunnyn sekä Boku no Hero Academian katsomisen, josta jälkimmäiseen olen aivan hullaantunut ! Sen opening löytyy Animeconin karaokelistalta, mitä tarkoittaa sitä että pääsen taas huutamaan ääneni käheäksi ! ♥ 
Onko ehkä vähän hassua, että asia mitä odotan yleensä eniten coneilta on karaoke ? 
(●´ω`●)ゞ


Nähdään Animeconissa ! ♥



♥ Esshieru


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti