keskiviikko 25. toukokuuta 2016

Toukokuun kuulumisia (*´◡`*)❀


Hei ! ♥




Minulla on ollut koko viikon niin kiire, että tuntuu etten ehdi edes hengittää.

Töiden alkaminen on tietenkin isoin muutos. Se on ihan mukavaa, ei siinä mitään, mutta päivät vain kestävät niin kauan ! Tuntuu kuin vuorokausi ehtisi kulua kaksi kertaa päivän sisällä. Ennen kuutta nouseminenkin tuntuu oudolle, kun on tottunut nukkumaan joka päivä kahteentoista...




Tässä ensimmäisen työpäivän asuni : D

Toimistomme pukukoodi on aika rento, mutta ensimmäisenä päivänä piti tietysti panostaa :,D Onneksi työkaverini ovat mukavia ja opin nopeasti käyttämään järjestelmiä. ♥ Vielä kun saisin vähän lisää tekemistä, tuntuu että aina muutama tunti päivässä menee odotteluun :,D



Vanhaa snapchat estetiikkaa ( ´ ▽ ` )ー

Kauheasti kaikkea pitäisi saada tehtyä, mutta minulla kuluu illat itseni pystyssä pitämiseen.

Eilen vanhempani vain "unohtivat" olemassaoloni ja lähtivät pikkusiskon kevätjuhlaan ilman minua. Juoksin vielä peräänkin kun auto lähti pihasta ! Tosi tyhmää ja lapsellista, mutta minulle tuli oikeasti hirvittävän paha olo siitä.
He pitivät sitä "hauskana kommelluksena". Minulle, joka olen koko ikäni kärsinyt arvottomuuden tunteesta, pitänyt itseäni näkymättömänä muille ihmisille, sellainen ei ole hauskaa. Se vain vahvisti sitä tunnetta, etten merkitse yhtään mitään.

En jaksa yrittää selittää tätä heille; en ole muutenkaan kuulunut tähän perheeseen kunnolla useampaan vuoteen.




Onneksi nämä piristävät ! ♥

Ensinnäkin, sain pääsykoekutsun ykkösvalintaani ! ♥ Se tarkoittaa sitä, että olen ainakin läpäissyt ensimmäisen vaiheen, mikä on jo juhlan paikka. ♥ Nyt toivotaan parasta itse kokeen suhteen ! ♥

Ylppäritulokset tulivat myös maanantaina, ja siellä oli ihana yllätys ! ♥ Sain kuin sainkin yhden L:n todistukseen. ˚✧₊ ( ˘ω˘ )˳✧༚ Kirjoitin tuon äidinkielen esseen yleissivityksen merkityksestä, hirvittävän syvällinen teksti ! Muistan, että olin siitä tosi ylpeä, mutta koska olen aina pitänyt itseäni huonona kirjoittajana, odotin korkeintaan E:etä... Tällainen on tosi rohkaisevaa ; u ; ♥




Kävin tosiaan myös kampaajalla. ♥ Tässä before -



- ja after ! ♥

Simppeli värinpoisto ja juurikasvujen blondaus vain, mutta lopputulos on aivan ihana. ; u ; ♥ Näissä on aika sellainen enkelimäinen olo. ♥
Reissu maksoi minulle ihan hullusti, enkä oikein tiedä millä rahalla menen huomenna värjäyttämään tämän letin ! :,D En muuten käyttäisi kampaamoja vaan tekisin kotona, mutta kun ylioppilasjuhlat... Ei ole varaa värivirheisiin. :,D Äiti varasi vielä geelikynsiajankin, apua.

Mekkoni on vaaleansininen vaaleanvioleteilla kukilla, joten jompaa kumpaa noista väreistä on tulossa. ♥ Stay tuned ! ✧






(not mine)

Mitä olen myös väsännyt yötä päivää viime viikot - Desun cossit ! ✧

Minulla ei ole jaksamusta mihinkään muuhun uuteen, mutta nämä flower afternoon -asut ovat niin söpöt ettei haittaa. ; u ; ♥




Ja kyllä ne ovat jo edistyneetkin ! ♥
Olemme pitäneet cossipajoja viikonloppuisin, parin päivän päästä taas..! Vasemmalla minä sovittamassa Momon paitaa, oikealla se Jennan päällä -ja ensimmäinen versio liivistä ! ✧





Olen niin onnellinen, että pääsen loppuviikoksi kotiin. ; u ;

Sisko on iskän ja äitipuolen kanssa olleet kolme päivää Prahassa, ja joudun olemaan yksin kotona vain yhden yön ennenkuin he jo tulevat. ♥
Sitten minulla on kahdet kaksipäiväiset pääsykokeet -sain siis kutsun myös kakkosvalintani kokeisiin. ♥ Siinä välissä tosin on ne valmistujaisjuhlat, joita pidetään muuten kahdet, sillä perheeni eivät tule toimeen keskenään... Ja joka päivä töitä tietenkin.

Hukun stressiin jo ajatuksesta. (,,꒪꒫꒪,,)


Onneksi näen viikonloppuna myös Elliä, ennenkuin hän lähtee Japaniin vaihtoon. ; u ; Pidetään kunnon crybaby jamit ja gatsbypartyt ! ✧✧ (miten niin katson sen elokuvan joka viikko?) Odottelen myös vieläkin kuvia Cosvisionista sekä Hanamin photoshootista... Please, tulkaa jo... (❁°▵°)

Miten teillä menee ? Joko kesäloma alkoi ? ♥


♥ Esshieru



4 kommenttia:

  1. Oon kyl nii ylpee susta! Ihan mahdit tulokset!
    Ja itselläni loma tuntuu vain kaukaiselta ajatukselta.. Koeviikko on vielä kesken, työt alkavat heti kun koulu loppuu ja sitten alkaa ylppäri pänttääminen. SoS

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos oikeesti ;u;❤❤
      Apua, sulla onkin ihan kauheasti kaikkea :,D kyllä se viimeistään lukulomalla helpottaa.... Siis abivuonna. xD

      Poista
  2. En kestä, noi vaaleet hiukset on jotain niin ihanaa...ne sopii sulle ihan älyttömän hyvin c: ja hyvin meni sun ylppärituloksetki!☆あなたわかわいい, vai miten tuo nyt meneekään :'D☆☆☆~

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aww kiitos!!💗💗 lause vaatisi loppuun verbiksi です ja わ kirjoitetaan lauseen keskellä aina は, vaikkei se kuulukaan lausuessa c: Hyvin meni muuten! Kiitos vielä!!💗💗

      Poista