sunnuntai 6. maaliskuuta 2016

#Weeaboobileet


Hei ! ♥



Halusin tulla heittämään teiltä muutamilla kuvilla ja puhumaan vähän siviilielämästäni. ♥

Kaikkea on tapahtunut, ja aika on kulunut niin nopeasti etten oikein pysy perässä ! Huomenna minulla alkaa työt, ja viikon päästä on kirjoitukset ! Mihin koko talvi oikein on kadonnut ?
Muistan vain, kuinka masentunut olin vielä joulukuussa, ja kuinka stressasin kevättalven tapahtumia. Nyt ne kaikki ovat jo menneet taikka aivan nurkan takana !



Kävin Helsingissä viime viikon alussa, tapaamassa Taritaa ja Suwia. ♥
Tarita toi minulle Japanista KyoAni Shopista Nitorin official merch -avaimenperän ! (ylimmässä kuvassa!) ♥ Olen ihan hypenä siitä, se on niin söötti ja pinkki;;;  Ja voin käyttää sitä ilman että porukka tajuaa että se on urheiluanimeviittaus... haha...

Suwilla taas teimme hänen Yukiconin cossiaan ja kävimme shoppailemassa. ♥
On niin villiä kun Suwilla on nykyään vihreät hiukset ! Hän on ollut punapää niin monta vuotta, etten pysty edes kuvittelemaan hänelle mitään muuta väriä : D



Leikittiin myös snapchatin ominaisuuksilla, ja ihmettelimme kissaa joka nukkui omituisissa asennoissa... Silti söötti;;; ♥




Kävimme Helsingissä varmaan kaikki aasialaiset ruokakaupat läpi huvin vuoksi : D Mukaan tarttui pari pussia misoa ja udonia !! ♥ En ole saanut udonia sitten japaninvaihdon, haluan pian päästä kokeilemaan ! Udon on kaikista nuudeleista parasta ♥


Olen myös koristellut hieman seiniäni. ♥ Steven Universe, Pusheen ja Unikitty The Lego Moviesta ! Leffa oli muuten huono, mutta tuohon hahmoon rakastuin : D ♥



Tällä viikolla eli hiihtolomalla olin taas Tampereella isovanhemmillani, ja kävimme Ideaparkissa ! Tuhlasin aivan älyttömästi rahaa, ostin vaatteita ja meikkejä ja kaikkea ihanaa ! Huomaan aina uudelleen kuinka paljon visuaalisuuteni ohjaa valintojani, kun kaiken pitää olla nättiä ja kaunista ja vaaleanpunaista. ;u;




Ja sitten asiaan !

Xenji täytti 20 eilen, ja piti meille upeat (ja taas tosi upeasti nimetyt) synttäribileet Pokemonteemalla !
Ilta oli tosi upea, pidempäänkin olisi viihtynyt ! Oli tosi ihanaa nähdä kaikkia pitkästä aikaa, Yukicon oli ollut ainoa sosialisoituminen minulle koko talvena ennen tätä. ;u;


(c)Xenji

Jenna ja synttärisankari leikkaamassa kakkua !





Juoruttiin, syötiin hyvää ruokaa (Xenji ja Allu olivat leiponeet kakun ja tekivät myös pizzaa !) ja pelattiin Cards Against Humanitya sekä perinteistä Ihmissusileikkiä, jonka tosin uudelleennimesimme Turripeliksi ! Pelin muut hahmot olivat weeaboo, vänkäri ja elitisti ! Se oli hauskaa, joskin aika kuumottavaa. :,D Minua ja Siniä ei kukaan saanut kiinni, kun olimme yhdellä kierroksella turreja ! (•̀ᴗ•́)و ̑̑

Ilta loppui pullonpyörityksellä, johon en ehtinyt kauhean pitkäksi aikaa osallistumaan. ;u; Sen verran opin, etten enää ikinä ota tehtävää !


(c)Xenji


Olen aivan rakastunut tuohon wiguun ! ♥ Tosin irtoripset näyttävät jotenkin hassuilta ilman piilareita ?

Olen viime aikoina aloittanut monia uusia animeita, tällä hetkellä lempparini on Tamako Market ! ♥ Se on niin ihanan hyväntuulinen ja esteettinen ja vielä hauskakin. ♥ Jennan kanssa rewatchaamme ysärisuosikkiamme Magic Kaitoa, jotta pääsemme uudelle kaudelle ! Olen myös vihdoin kirimässä kiinni Haikyuuta!!.



Yamaguchi on tärkeä. ;;; ♥


Huominen jännittää vähän, mutta jos otan sellaisen Tamakomaisen elämänasenteen, niin pärjään varmasti c: Ganbaroikaa tekin ! ⁽(◍˃ᴗ˂) ✩


♥ Esshieru


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti