lauantai 26. maaliskuuta 2016

Blue days *:・゚✧


Heipä hei ! ♥



Vaaleanpunaisen jälkeen oli sinisten vuoro. ♥

Täytyy sanoa, että tykkään näistä ihan hirveästi ! ♥ Harmi että väri on jo osittain kulunut pois. ;u; Leikkasimmekin näitä pari yötä takaperin vessan lattialla. :DD Vähän lyhyempi malli on söpömpi ! ♥

Sain viimeiset kirjoitukseni suoritettua, nyt olen täysin vapaalla ♥ Olen jo ehtinyt nähdäkin aika paljon kavereita : D Minulla on myös pitkästä aikaa inspiraatiota ommella, katsotaan mitä saan aikaan ! ♥



Juuri ennen värjäystä hiukseni olivat valkeat, ja käytin hyväkseni viimeiset tilaisuudet käyttää vaalenapunaista. ;;; ♥ Pidin tuota hametta koko viikon, se on suosikkini !

Viimeksi hius- ja asukuvia laitoin helmikuussa (x), silloin kaikki oli vaaleanpunaista ! Nyt maaliskuussa tyylini vaihtui hiusten myötä sinisenpään. :,D




Saya oli meillä heti äikän ylppäreideni jälkeen, kiersimme kirppareita ja kangaskauppoja ja kävimme kahvilla. ♥
Uusi nätti yläpalkkini on myös hänen käsialaansa. ♥ Kiitos !



Yritin kerrankin panostaa pukeutumisseni kun kävin Xenjin ja Allun kanssa kahvilla, mutta en nyt oikein tiedä. :,D Bikbokin villatakki on kuitenkin lämmin ja sopii kaiken kanssa. ;;; ♥
Löysin niin kivoja asukuvia vuodelta 2014, en ymmärrä kuinka en enää osaa yhdistellä vaatteita sillä tavalla. :,D



Jotenkin tykkään näistä selfieistä. c:
Otin ne viimeisenä iltana ennen ruotsin kirjoituksia, sen voi ehkä nähdä kuolleesta katseestani. :,D Kirjoitukset meni kuitenkin ihan kivasti, nyt vaan odotellaan tuloksia ! ♥



Ronjalla oli synttärit eilen, joten olin Kaislan kanssa hänen luonaan yötä. ♥ Pelasimme Journeyn läpi ja lauloimme singstaria ! Ihan huippu reissu siis : D



Viimeaikaisia ostoksia !

Sain viimein uuden kännykän, eihän sitä olla suunniteltukaan kuin viimeiset viisi kuukautta. :,D Ei enää tämän postauksen kaltaisia huonoja kännykkäkuvia ! Pääsen myös viimein käyttämään Snapchattia. ;;; ♥



Kirppiskierroksen saaliit ! ♥

Bikbokin villatakki josta ulisin on oikealla, käytän sitä jatkuvasti. ♥ Vasemmalla on tosi söötin värinen ja ihan superpehmeä huppari ja ruusukuvioinen peplum-paita ! Keskellä oleva hame on oikeastaan shortsit, se on tosi ihana ja tulee varmasti näkymään paljon kesän asukuvissa ♥♥



Vielä älyttömän söpöt sukat, koska miksipä ei. : D



Innostuin kuvailemaan enemmänkin, hiukset on niin söpöt hattarat. ;;; ♥
Tuolta ne näyttävät takaa, ihan kuin pieni pilvi ! ♥



Tosiaan, ei minulla tässä muuta : D

On tosi ihanaa, kun kaverit kutsuvat ulos, minulla on kalenteri ihan tyhjä ja muuten varmaan vaan homehtuisin kotona. :,D Olen kyllä onnistunut viihdyttämään itseäni, Netflixistäkin olen kohta katsellut kaiken !

Seuraava conini on huhtikuun lopun Cosvision ! Olen jo päättänyt cossit sinne, mutta kerron niistä myöhemmin erikseen WIP -kuvien kera. ; )


♥ Esshieru


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti