perjantai 26. helmikuuta 2016

Viime hetken Yuki-ulinat™


Hei !


Minulla ei todellakaan olisi aikaa tähän, mutta halusin nyt kuitenkin kirjoittaa !

Kuten ehkä tiedätte, olen kovan luokan perfektionisti, ja nyt kun Yukin kanssa on mennyt kaikki enemmän tai vähemmän raiteiltaan, olen aika stressipallo :,,D Pakkaamiset ovat kesken, en meinaa millään löytää kaikkia cossinosiani jne... Ainoa matkalaukkuni tuli täyteen kolmesta alushameesta, mihin ihmeeseen sullon loppucossit, kengät yms.??

Olen viemässä vähän tavaraa Yukiconin uudelle kirpparille, mutta nyt kun siskoni yllättäen ilmoitti että tuleekin conpaikalle vasta lauantaina, olen aika pulassa myös niiden kanssa ! (Ei perfektionistille voi lykätä eteen viime hetken suunnitelmanmuutoksia ! Ei vain voi !)
Myyntiin on menossa joitain yksittäisiä mangapokkareita, cossinosia ja vanhoja lolita-mekkojani, mutta en kyllä saa niitä yksin kannettua tänään junaan. :,D



Tosin asia, mistä minun oikeastaan oli tarkoitus tulla puhumaan, on viikonlopun cossini !

Pari kaveriani alkoivat ehdottelemaan penkkariasuni uudelleenkäyttämistä conissa, ja pikkuhiljaa lämpenin ajatukselle. ♥ Nyt tietenkin kaduttaa, eihän tuon kokoinen cossi mahdu mihinkään, ja sitäpaitsi se päällä on aivan järkyttävän kuuma. :,D

Toiseksi päiväksi otan älyttömän söötin Kyary -cossini. ♥ Mottai Night Landia minun oli alunperin tarkoitus pitää koko viikonloppu, mutta sille jäi nyt sunnuntai !



(c)antiquesboulevard.net

Olisin halunnut tämän postauksen yhteydessä julkaista muitakin kuvia tästä cossista Frostbite -viikonlopulta, mutta koska oma tietokoneeni kuvineen päivineen on siskollani, niin en voinutkaan. ;u; Harmittaa kovasti, milloin oikein saan esitellä niitä ? ♥


Yukicon -viikonlopusta taas puheen ollen:
Olen menossa aika moneen ohjelmaan, ja muutenkin suunnitelmana on viettää aikaa conissa ihan kunnolla ! ♥ Minulla usein conpäivät nimittäin kuluvat ns. cosplayhin, photoshoottaamiseen yms.
Tällä kertaa aion tutkia kaikkea, mitä conilla on tarjota ! ♥
(Yukiconin ohjelmakartta täällä!♥)


Lauantain suunnitelma:
Klo. 11:00 alkaa CMV:iden lyhyt oppimäärä, pitäjinä Lume Cosplayn porukka ! Heidän työnsä on aivan mahtavaa, ja joukossa on pari kaveriani, joten olen todellakin menossa. ♥

Klo. 13:00 olisi ollut Miljan Meikkauksesta cosplayssa, mutta hänellä on niin paljon muuttokiiretä ettei pääse pitämään ohjelmaa, saati koko coniin lainkaan. ;;; Siskoni on muuttoapuna, sen takia hänenkin coniintulonsa viivästyy. Harmin paikka, täytyy varmaan pyytää Miljalta meikkiohjeita ihan muuten vaan ! ;u;


Klo. 18:00 on luento Cosplay - Kun oma keho ei riitä. Aihe on valtavan mielenkiintoinen, ihme että siitä tulee luento vasta nyt ! Vastasin pitäjien järjestämään haastatteluun netissä joku puoli vuotta sitten, on mielenkiintoista kuinka he ovat tuloksia ohjelmassaan käyttäneet. Minulla on muuten omakin teksti aiheesta tulossa blogiin, mutta käyn ensin katsomassa tämän luennon, josko saisin uusia näkökulmia ! ♥


Sunnuntaina klo. 13.00 on luento Animekaapista ulos, pitäjinä ihanat Ella ja Opri ! Tästä tulee hulvatonta, en jättäisi mistään hinnasta väliin ! ♥


myös Jätti-Twister, Totuus vaihdosta Japanissa, AMV-kisa, Pukuvuoto sekä Crossplay -ohjelma kiinnostaisivat, katsotaan miten minulla on aikaa!

Kamalaa, kuinka jouduin kirjoittamaan tämän puolessa tunnissa täysin lonkalta ilman oikolukua, toivottavasti en alittanut itseäni ! Olen vain niin kovassa kiireessä, täytyy salamana mennä jatkamaan pakkailuja. :,D Jos mitään ihmeempiä vastoinkäymisiä ei enää käy, uskallan varmaan sanoa:



Nähdään conissa ! ♥



♥ Esshieru


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti