perjantai 12. kesäkuuta 2015

DESUCON 2015 ♥


Hei ! ♥

Voii oon niin done tän päivityksen kanssa. :,D Työstäminen on kestänyt nyt jo tän kokonaisen viikon, lähinnä siksi että olen odotellut viikonlopun kuvia... (Joita en ole saanut).

Mutta ruvetaanpa sitten kertomaan ! Viikon takainen Desucon oli mulle vasta toinen :,D Vuonna 2013 kävin, mutta muina vuosina on aina ollut jotain siinä päällä, kuten vaihto... Se tuntuu hassulta lähinnä siksi että asun aivan lähellä Sibeliustaloa. :,D Oli niin mukavaa vain lähteä kotoa coniin ! ♥





Otin pari ihan kivaa selfietä ennen lähtöä. c:

Cossissa ei ollut muita päivityksiä Popcultin jälkeen paitsi huulipuna c: ♥



Sain kuvani Desugalleriaan !! Ja vielä niin kivan kuvan, vääh. ♥


Bongasin itseni myös jostain yleiskuvasta Sibbetalon takapihalta. :,D
Desusää oli tänä vuonna vähän erikoinen, tuuli nimittäin hurjan lujaa koko viikonlopun !!
Se vaikeutti tässä cossissa kulkemista huomattavasti. Toinen käsi piteli peruukkia ja headpieceä paikoillaan, toinen hameenhelmaa !! Tein Marilynit niin monta kertaa, onneksi oli shortsit alla. :,D


(c)senpai

Silent oli aivan upea Stan !! Ja myös ihan persoonana valtavan hauska. : D
Juteltiin vähän Gravity Fallsista, ja pääsin sitten yhteiskuvaan. :,D




Olen levitellyt näitä kuvia ympäri somea jo vaikka kuinka, mutta ovat vain niin hienoja. ;;; ♥
Varmaan lempikuvat koko cossista !! ♥




Tässä vaihtuu sitten perjantain cossit lauantaihin c:
Mua huvittaa tää ihan suunnattomasti, sillä ollaan Sayan kanssa ihan samannäköisiä !! Etenkin mä poseeraan aivan samalla tavalla, nolottaa. :,D Mulla on aina vaan niin pitkä olo !!
Molemmat kuvat nappasi Sini. c:


Squad !! ♥
Tällainen kokoonpano yöpyi meillä. :,D Porukoilla oli hämmästeltävää, kun kaikki pakkautuivat autoon aamulla taas ihan eri näköisinä. 



Jennan upea Gogo Tomago !! ♥
Asu täytti lopulta kaikki odotukset ja jopa ylitti ne. ♥

Olin lauantaina aika jokapaikanhöylä, jouduin nimittäin pukemaan Jennalle puolet tuosta asusta, kun hän ei itse siihen kyennyt.
Kuumaliimasin myös illalla conin nurkassa kaverini proppeja, kun Kanekin centipede kagunen jalat alkoivat pudota paikoiltaan. :,D

Ulkohengaamisesta huolimatta Jenna jopa eksyi muutamaan videoon:


Hieno Big Hero 6 -ryhmä !! ♥

Tässä kuvaa myös Jennan perjantain lookista. 

(c)Miru
Sitten minä !! ♥ 
Waah tästä tuli varmaan taas mun uusi lemppariasu. :,,D Niin mukava päällä !! ♥
Mulla on ollut ongelmia ton Nitorin peruukin kanssa kun omani kuoli viime 
Yukiconissa, joten Mirun lainaperuukilla mentiin. ;u; 
Se ei tosin näyttänyt yhtään huonolta !! ♥


 (c)Miru




Miru oli tosi suloinen. ;;; ♥♥


Pizzajonossa :,D

Otin nopeasti kuvan whatsappiin kaverille, mutta siitä tulikin ihan hyvä. :,D Ainoa ns. yleiskuva jonka otin !! Suwin suloinen Princess Koneko -cossi näkyy kokonaan. ♥

Kotipizzan odotusaika oli lyhyempi kuin odotettiin, vain jotain tunti ?? Siitä tosin teki melkein sietämätöntä muutama pikkulapsi, jotka kutsuivat meitä "Punahilkka" (kiisli), "merirosvo" (minä) ja "enkeli" (Suwi), ja jotka olivat jatkuvasti kiinni milloin missäkin; peruukissa, Suwin siivissä, kamerassa...
Muilla meinasi mennä hermo, eikä niiden äiti yhtään katsonut niiden perään. :,D


(c)Miru

 (c)senpai
Surullinen tarina mun kaukoputkesta on se, että se oli oikeasti enemmänkin taskulamppu. :,D Siitä sai kyllä loputonta huvia conin aikana.

Hirvittävän tylsää oli että ryhmämme kokoontui vain kahdesti koko conin aikana !! Olin ollut valmistautunut viettämään porukassa koko päivän. :,D Kaverini olivat aika pettyneitä, kun eivät missään vaiheessa saaneet kuvaa ryhmästäni kokonaisena. Yksinäinen merirosvo Nitorikaan ei ollut mikään kovin vakuuttava näky. :,D


(c)Panda
Mutta hengasin sitten Rinin kanssa !!


Tää on niin loistava : DD Ihmetellään Rinin koruja.


Sneak peek Suwin kamerasta.
Otettiin aivan valtavan upea parituntinen jättiphotari viiden kuvaajan voimin !! ♥
Haluaisin hirveästi julkaista vaikka kuinka paljon lisääkin näitä kuvia ennakkoon kun kaikki on niin upeita, mutta koitan kestää. :,D
Teen erikseen päivityksen, kun saan loput !! ♥

Bongasin itseni taas myös muutamasta videstä ! ♥
(kohdat 8:53 ja 9:46).


(not mine)
Sitten sunnuntain cosseihin !! ♥

Toteutin ihan muutamassa päivässä tämän version Nitorista, eli Phantom Thief Duck !! ♥
Kyseinen asu on siis Momon ja Nitorin MOOKista Skyscraper Vassallo, joka ilmestyi jokin aikaa sitten. : D




Asun tekemistä vaikeutti se, ettei reffiartteja tosiaankaan ollut kuin nuo kaksi kuvaa !! Hattu ja viitta olivat myös tosi epäkäytännöllisiä conissa. :,D


(c)Kiisli
Mun virhe oli tavallaan pitää tää cossi yllätyksenä ja myös tän asun ongelma oli se, ettei kukaan tunnistanut mua ja/tai hahmoa ??? Se oli aika surua, kun näin kuitenkin aika paljon vaivaa tän eteen. c,: 




Sunnuntainakin oli niin tuulista että viitta oli koko ajan naamalla ja hattukin lensi päästä. 
Otin kuvia automatkalla kotiin, kun käytiin hakemassa pizzaa. c:



Condarra iski muhun tuntia myöhemmin kuin kymmenen tiiliskiveä. :,D


Desucon sisälsi muutenkin yllättävän paljon condraamaa ??
Olen yleensä onnistunut välttelemään näitä. Mitä tästä opimme ? Syökää ja nukkukaa ettette tule vihaisiksi, älkääkä ignooratko kavereitanne. : D


Sunnuntai-iltana kävin muuten vielä vähän juoksentelemassa Sibbetalon pihalla, kun yhden Helsinkiläisen kaverini kännykkä oli unohtunut sinne. Puhelin löytyi juuri kuvaillusta paikasta, sitä ei ollut onneksi siivottu pois eikä se ollut kastunutkaan !! Annoin sen sitten rauttiksen R-kioskin tädille, josta he kävivät sen hakemassa. c:


Suwi hyvitteli sunnuntain condraamaa ostamalla minulle toisen Free! uintipojun. c: Haru voi liittyä Nagisan seuraan hyllynreunalle ! ♥

Isäni antoi ehkä parhaan nimen näille. :,D Otin kuvaa näppäimistöllä, kun isä kysyi mitä uintivauvoja oikein kuvaan. Uintivauvoja : DDDD
Eiköhän tämä ollut ihan tarpeeksi hauska tapa päättää postaus. :,D


Seuraava con johon suuntaan onkin sitten Animecon. ♥
Kohti uusia haasteita ! ♥


♥ Esshieru


PS. Tää oli kaikista paras. ♥ https://www.youtube.com/watch?v=8exSl3iOaGE

13 kommenttia:

  1. Sun cossit oli niin ihania!!! ;__; <3

    UINTIVAUVOJA en kestä. xD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ääh oot aina niin ihana. xD ❤

      JOOO en oikeest suostu kutsumaan noit pikku figuja enää millään muulla nimellä :,D

      Poista
  2. Mä en saa tarpeekseni tuosta merirosvo!Nitorista ! Se on niin ihana cossi että melkein itkettää... ;u; (ja juuu, tuosta kuvavihjeestä en kyllä saanut mitään ideaa vaikka kuinka yritin... Nyt tunnen itseni tyhmäksi koska olen sentään nähnyt kuvan ja ihastelin tuota pukua ihan hyvän tovin! ^^" )

    Ja hei, kerro Jennalle että sen cossi on aivan upea!! (♥ω♥ ) ~♪ Tykkään siitä ihan älyttömän paljon!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voii oot liian kiltti. ;;;❤ Kiitos hirvittävän paljon !!!
      Eli siis kuvavihjeeni oli siis juuri sopivan vaikea. xD Harkitsin etten laita vihjettä ollenkaan, mutta ehkä se oli ihan hyvä : D
      Juu sanon !!✨

      Poista
  3. Oikeestiih! Desussa joka kerta ku huomesin sut saatoin pikkasen fangirlata koska äöh, näytät nii ihanalta! Itken vähä ku olin liian ujo pyytämään susta kuvaa, ehkä jossain toisessa conissa sitte (tuutko Ranta yukiin?) ~ mä muuten tunnistin ton hattu-Nitorin siitä sun yhestä aikasemmasta postauksesta *lesoleso* ja jumaloin tota sun valtavaa hattua!
    Okei moikka, postaa taas pian :*

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi eeii. xD Kuolen ja meen ihan punaiseksi, oon oikeesti ihan nolo. :,D
      Oon tulossa Rantayukiin !!✨
      Aaa ihanaa. xD Olin jo ihan varma et kukaan ei tajua sitä..

      Poista
  4. Oli niin kiva jutella sulle desussa vaikkakin ihan pikaisesti~ Näytit vaan niin upealta noissa sun cosseissa !! Ja toivottavasti voidaan moikata myöhemmissäkin coneissa uvu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin oli !! Olisin jutellut helposti enemmänkin. uvu Kiitos !!✨
      Juu tottakai ;v;❤

      Poista
  5. On niin luksusta lähteä kotoa coniin! Mulle on käyny sellainen tuuri vain kahden conin kohdalla!

    Samaistun niin suhun tossa poseeraamisessa. #kivaaollapitkä Kuinka pitkä muuten ees oot? Et oo kyl ees vaikuttanut mitenkään yli pitkältä niinä muutamana kertana mitä nyt oon sut nähny. :')

    Harmi ettette hengannu enemmän teidän ryhmän kanssa. :(( Näytitte niin upeilta ripoteltuina ympäri coniakin, et ois kyl ollu jännä nähdä teidät yhdessä. Kai teillä kuitenkin on myös yhteiskuvia? (Varmaan tos photarissa oli koko ryhmä?)

    Mut jeeh, sulla oli upeat, söpöt ja ihanat cossit ja tykkäsin tästä postauksesta. b

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Wow !! Niin mullakin, oi niitä aikoja kun Frostiinkin vielä pääsi. :,D
      No en mä nyt ihan älyttömän pitkä, kaikki kaverit on vaan liian lyhyitä. xD Oon 169 cm !!
      Juu photari otettiin koko ryhmän voimin ja se on upea !! ♥
      Kiitos taas paljon ;u;)/ ♥

      Poista
  6. Moi Essi, nyt tulee nii outo kysymys ettei mitää rajaa :D

    Eli minkä ikäsiä ystäviä sulla on? Tai siis minkä ikäset on nuorimpii keiden kaa voisit olla? Ku tahtoisin olla sun kaveri/tulla höpisee sulle conissa, mut meil on... Eeh, kolme vuotta ikäeroo nii tota noin... >o<

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aah apua huudan vähän, oot tosi suloinen. xD ❤
      Mun vastaus on niin outo ettei mitään rajaa; hengaan ihan kaikenikäisten kanssa. :,D Nuorin mun kaveri on 11 ja vanhin kai 29??
      Suurin osa mun kavereista on jostain syystä muutenkin mua nuorempia, joten ei tarvi yhtään pelätä sen takia puhumaan tulemista. c:

      Poista
    2. Oh okei hyvä juttu, saatan siis jossain conissa "hyökätä" sun juttusille, jos ujoudeltani uskallan >w^

      Poista