perjantai 1. toukokuuta 2015

♥ Popcult - Part 2#♥


Hello ! ♥


(not mine)


Ensimmäiseen osaan eivät mahtuneet nämä upeimmat photoshootkuvat, joten ne saivat kokonaan oman päivityksen ! Jee !

Oon jotenkin onnellinen siitä että näissä kuvissa näkyy paremmin Giffanyn 'vaarallinen' puoli : D
En tiedä miks se on niin hienoa. Yksi tyyppi conissa jopa pyysi kun vedin poseeratessa sen perus "oontosikawaii" -ilmeen, että vaihtaisin sen vähän vakavampaan "Gonna kill ur mother" -tyyliseen xD Mä oonkin aina tosi vakava.




Pelottavaa. Vaarallista.



Näiden ihan tosissaan piti päästä tuhlaamaan kolikoita tanssipeleihin :,D Mikäs siinä, ainakin mä voin photobombata taustalla. xD




Nämä kaksi kuvaa otti Jenna, mutta kaikkien loppujen pelihallikuvien crediitit menee fadericalle ! ♥ Kiitos kovasti, nää on tosi upeita. ♥ Nauttikaa !




Toivon et väki on todella katsonut sen Giffanyn jakson, sillä näiden kuvien upeus menee vähän ohi muuten : D Tää on timanttia.

Kuumotti tosin piruna koska siinä kohtaa missä minä seison ei oikeasti saanut edes olla. :,D Käytiin erikseen työntekijöiltä kysymässä, josko sinne voisi kiivetä muutaman kuvan ajaksi. Sitten vain parkouraamaan turvakaiteiden yli :,,D




Mun squad:
Dipper: Betamin
Mabel: Pico
Wendy: Hanne
Robbie: Remy
Soos: Salla
Melody: Jenna






































Chillasin vaan tässä, mutta hei, ihan hyviä kuvia :,D



Ja siis joo, niitä tanssipelejä. xD












 (c)Santtu Pajukanta
Ja sitten ne kuvauspisteen kuvat !! ♥

Tässä oli suloisesti toinen kuvaaja ottanut kuvaa juuri kun meistä otettiin kuvaa :,D
Ihania behind the scenes -otoksia !! ♥


(c)Santtu Pajukanta



 Ja tässä on sitten se yhteiskuva mitä ylempänä oltiin ottamassa ! ♥

Kuolen nauruun koska onnistuin tässä näyttämään jotenkin tosi leveältä ?? xDD I mean mä oon leveä, mutta en nyt ihan NOIN leveä.

Kaikki kuvauspisteen kuvat otti Helene Lindfors.



 Täs oli joku idis et kaikkien piti derpata, tosin mä missasin sen kun enhän voinut tietää mitä ne mun selän takana teki :,D
Joten kaikki vaan retuilee ja mä keskityn vaan näyttää tosi nätiltä tossa edessä xDD ♥



 Robbie on niin kärsivän näköinen. (Help Robbie my boy 2k15)






 Oon vähän onneton koska nämä kaksi olivat aivan valtavan suloisia ja mukavia, mutta kukaan ei älynnyt ottaa mitään nimiä ylös ja ollaan käytännössä hukattu kaikki kontaktit ??
En edes nähnyt heitä enää sunnuntaina, nyyh.



Dipper on niin pieni mutta silti aina nyrkit pystyssä : D
Ja ton emoangstijonnen kanssa napit vastakkain.



Paitsi ei tietenkään Wendyn nähden : DD






Ja sitten mun yksilökuvat !! ♥

AAAAAAH OON NIIN NÄTTI xDD ♥

Oon ihan liian rakastunut tähän cossiin, vääh. : D Sain taas uuden idiksen Desun sunnuntain cossiprojektiksi, muuten olisin saattanut käyttää taas tätä. Luultavasti heitän päälle sitten jos muut jutut peruuntuu.






 Soosilla on kärsivä ja mulla tollanen maaninen ilme. xD



 Soosilla on liikaa naisia; valinnanvaikeutta !!
Mä: Valitse mut tai tapan sun kaikki läheiset.









Dipperin tekemä Bill oli tosi söötti !! ♥
Mitäs me pahikset.







Kiitos ihan kaikille näistä photoshooteista ! ♥

Popcult oli oikeesti varmaan paras juttu ikinä.
Oon tosi onnellinen että me saatiin näinkin paljon kuvia, joskus ei nimittäin tule otettua juuri ollenkaan. Giffany kiittää ! ♥


(not mine)

Nähdään taas ♥


♥ Esshieru


PS. Alan ensi viikolla työstämään viimeistä Japanipostausta, eli jos on kysyttävää vaihdosta / kulttuuriasioista niin nyt on viimeinen tilaisuus ! Vastaan kaikkeen omien kokemuksieni pohjalta, en ole siis mikään ekspertti. :,D
Laittakaahan kysymyksiä tulemaan !! ♥


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti