maanantai 13. huhtikuuta 2015

Pääsiäislomakuulumiset


Yo ! ♥

Olen nyt kotiutunut pääsiäislomalta, tosin tuntuu että tarvitsisin toisen loman heti perään... ^^' Uusi jakso alkoi ja tehtävää on ihan liikaa ! Aion lintsata ainakin kaikki liikuntatunnit :x

Jouduin karsimaan muutaman cossin pois alkukeväältä, sillä resusseja niihin ei tällä hetkellä kerta kaikkiaan ole ! Popculttiin on enää vajaa kaksi viikkoa, hui. Kohta voisi varmaan aloittaa :,d


Kuvaspämmiä:


Ahh kun kerrankin ottaa kuvia ihan kameralla...
Tää taitaa olla ensimmäinen ihan kunnollinen kuva uusista hiuksista täällä blogin puolella ?





















Oon ollu valtavan laiska kuten housuvalinnasta näkee ! Luultavasti koeviikon lookkeja.


Uusi karvakasakin pääsi koekäyttöön !! Tilasin tämän alunperin Nitoria varten leikeltäväksi, mutta mokoma tuli liian vaaleana (toi on käytännössä valkoinen??).
Nyt oon edelleen peruukitta ja kuumotukset kasvaa ;;-;; </3




Mutta kun tää on näin valtavan soma niin en raaski eteenpäinkään myydä :,D ♥
Malli on emoangstiteini vuosiluokkaa 2009 mut se on niin ihana ;;-;; ♥ ♥



Piilarit on onni ♥


Olin loman alussa Suwilla useamman päivän, jouduin jopa kouluun yhtenä päivänä hänen mukaanaan : D Yläastetta ei todellakaan ole ollut ikävä !
Sen lisäksi aika kului pelaillen. Suwi sai minut aika taidokkaasti koukutettua The Last of Us'iin. ;;-;; </3


Homoveli paras veli


Sain My Little Pony -pääsiäismunan !!!! ♥ ♥
Tosin Suwi löi sen pöytään ja mä koin ihan vaan pienen kuoleman, ,,




Oltiin sentään tosi nättejä jee xD ♥
Lähdössä Hesaan !! Olin sopinut shoppailupäivän Sayan kanssa, tosin se muuttui ihan ex temporena yökyläilyksi :,D Tehtiin nuudeloa ja katseltiin Disney-leffoja VHS:ltä, kunnon nostalgiat ! : D


Vauva.



Kuolen tälle kuvalle xDD Saya on laittamassa hiuksiaan tuolla takana, ja ilme oli aika hauska.


No mut ollaan me hei tosi söpöjä : DD


Mulla on käytännössä sama look mutta ilman linssejä.
Myöhästyttiin tosin ihan kunnolla ku molemmat vaan jäi nukkumaan, ja annoin Ronjan odottaa varmaan yli tunnin rauttiksen hesessä :,D Sori !

Ronjan synttärijuhlat oli samaan aikaan Tre Kupliin kanssa, joten en sinne virallisena päivänä päässyt. :c Mutta kävin sitten erikseen kylässä ja viemässä lahjat ♥


Ronjalla aika meni Dragon Agea pelaillessa...




...Ja tehtiin me kans itse sushia !! ♥♥


Muutenkin elämä on ollut viime aikoina aika hauskaa !
Jenna tekee kahta armoria Desuun, ja me tehdään Suwin kanssa kaikkemme auttaaksemme -toisin sanoen perseillään sen olka- ja polvisuojien kanssa : DD


Mut niistä sai kyllä niin hienot hatut.



Muutenkin elämä näyttää meidän huoneessa lähinnä tältä.
Tässä sisustuselementissä on päällekkäin rulla worblaa, styroksipallo ja huopahattu !

Onneksi me saadaan kesällä Jennan kanssa omat huoneet, kahden cossaajan yhteiselo on joskus hieman hankalaa. Etenkin conia edeltävällä viikolla.




Eiköhän tässä ollut taas ihan mukavasti kuulumisia ! ♥

Hoidan myöhemmin Jesmiinalta saamani haasteen, Popcultin cossien julkistamisen ja UtaPurin uusien jaksojen tsekkaamisen ! ♥ Kaikkea on tässä niin paljon työn alla, etten oikein edes tiedä mistä aloittaa.

Miten teidän pääsiäislomanne meni ? ♥


♥ Esshieru


PS. Olen nyt myös Instagramissa !


2 kommenttia:

  1. Miksi et ole kirjoittanut pitkään aikaan mistään? Joka päivä käyn katsomassa että 'onkohan Essi postannut mitään', ja sitten täällä ei olekaan mitään uutta... ;--; (joten päädyn sitten vaan stalkkaamaan sun twitteriä vaikka mulla ei ole omaakaan....
    Ja mä katson myös Utapuria! *3* Olin hyppiä kattoon sen Revolutionin ykkösjakson jälkeen... Mukava tietää muitakin jotka tykkää samasta animesta, mun kavereita ei vois vähempää kiinnostaa...

    Ja anteeksi että vaivasin sinua näin pitkällä kommentilla... ;u;

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aaaa oon pahoillani, mulla on ollu vähän henk. koht elämän ongelmia muutaman viikon, siksi en ole päässyt päivittämään !
      Utapri on ihana, toka jakso oli taas niin ihanan glitter. xD ♥

      Eikä se mitään !! Kommentit on ihania, on ihana kuulla että mun blogi kiinnostaa vielä ! ♥ Kiitos, olet suloinen ♥

      Poista