sunnuntai 8. maaliskuuta 2015

Vaateasiaa


Heipä hei ! ♥


Jätin teidät viime postauksessa kuumottelemaan mitä olen tehnyt vaatekaapilleni : D

No teoriassa siis tyhjensin sen aika perusteellisesti ja tein löytöjä ylä-asteajoiltani !! Kaikki pastellisävyinen minkä omistan on kai suurimmaksi osaksi sieltä :,D

Hiustenvaihdoksen jälkeen ei ole yhtään huvittanut pukeutua mustaan.
Otin siis itselleni haasteeksi pukeutua koko viikon pelkästään pastellisävyisesti ! ♥




Kaikki pastellinsävyinen mitä löysin : DD 
Tosin tässä kuvassa on ehkä yksi kolmasosa, kaikki eivät mahtuneet ^^' 
Ne peittävät yhden sohvan.









Tässä näitä sitten olisi ! ♥

Vasemman yläkulman asu alkuviikolta sisälsi macaron-sormuksen ja söpöt sukkahousut feikkisukkanauhoilla ! Lisäksi jaksoin laittaa hiuksetkin söpösti, tätä pitäisi harrastaa useammin : D
Toinen oli yksinkertaisempi muffinssikaulakorulla, tosin mulla oli niska täynnä rusetteja : D Kolmas oli soma ja hunajanvärinen !! Neljänteen en enää oikein jaksanut panostaa, joten siinä mulla on mun koulupuvun yläosa ja aika paljon pitsiä cc:

Erittäin mielenkiintoinen kokemus !
Mietin tässä juuri, että pitäisikö ensi viikolla vetää samanlainen kierros c:







Sen lisäksi sain postia !! ♥
Helloconin pääsylippu on tänä vuonna aivan valtavan nätti ;;; ♥









Onnea on ;;; ♥♥

Suwi tuli meille viikonlopuksi ja toi tullessaan hirvittävän kasan vaatteita mulle ;;; ♥ Osa sen vanhoja (kuten kuvan kynähame) mutta myös muutaman ihan uuden. "Myöhäiseksi ystävänpäivälahjaksi / Aikaiseksi nimipäivälahjaksi". Kai sen jotain tekosyitä piti keksiä mun hemmottelulle : D

Toinen uusista on kuvan pitsipaita !! Poolokaulus ja lyhyt helma ♥ 
Aivan ihana ;;; ♥





Donna oli tapansa mukaan huomionhaluinen ja tunki varmaan kaikkiin asukuviin : D




Toinen oli tämä mekko c: ♥
Siinä on ihana kukkaprintti ja se tukee kaikista juuri oikeista paikoista, ts. istuu täydellisesti ja näyttää vaan niin hyvältä ;;__;; ♥♥

Suwi kannattaa aina majoittaa : DD Ei pelkästään siksi että se tuo tullessaan kaikkea, vaan myös siksi että se laittaa ruokaa ! xD Tosin pisti myös minut töihin, yhyy. Oon kohta täysinoppinut waifu Suwin kokkikoululujen ansiosta.

Lisäksi se toi taas näitä hartsivauvoja kuvattaviksi ! ♥



Pojilla on vähän pituuseroa : D






On se niin soma ;;__;; ♥



Ja pikkuinen myös ;__; ♥









Loppuun pari kännykkälaatuista selfietä kun käytiin tänään kiinalaisessa syömässä. ♥
Oli niin hyvää pitkästä aikaa ;u; 


Mulla käy sushin yms. ruoan kanssa aina niin, että tulee kunnon flashbackit Japanista ja sitten on monta tuntia ihan hirveä ikävä sinne takaisin. ;;u;; 
Voisin ensi viikolla kasata sen viimeisen postauksen sieltä, oon ihan innoissani jo ! ♥

Tilattiin kans eilen taas kasa peruukkeja ja irtoripsiä, haluaisin päästä 
jo kokeilemaan niitäkin ♥
Ensi kertaan !



♥ Esshieru


6 kommenttia:

  1. Vois muuten olla jännää itekin kokeilla jotain tiettyä pukeutumistapaa tietylle viikolle! Voisin myös toistaa useammin päivän asu -kuvan ottamista joka päivä viikon ajan. Kiitos inspiraatiosta! ♥ Musta ei oo ollu mun juttu, mut ehkä vois joku viikko kokeilla silti pukeutua mahdollisimman tummasti hmmm...
    Toi pitsipaita sopii sulle tosi hyvin! Olispa itelläkin yhtä upea vartalo käyttää tuommoisia. *___*
    Millainen kielitaito sulla muuten on? Osaat ilmeisesti japania jonkin verran?? Pääsitkö käyttämään kieltä sun vaihdon aikana vai pärjäsitkö englannilla/jollain muulla? Näitä vois olla kans mielenkiintoista kuulla sun viimeisessä japanipostauksessa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jes, ihanaa jos olin hyödyksi ! : D❤
      Ja hyss oon tällänen tasapaksu pätkä : Dd
      Japani on mulla unohtunut kai melkein kokonaan jo ^^' Vaihdossa menin lähes kokonaan englannilla, onneksi host-perheessä oli kielitaitoisia ! Englannin taito ei siellä nimittäin ole mikään itsestäänselvyys, suurin osa opettajistakaan ei puhunut :,)
      Joo laittakaa vaan ehdotuksia / kysymyksiä mitä voin käsitellä siinä viimeisessä Japaninpostauksessa ! ❤

      Poista
  2. Oi, mulla on ihan sama vaatekaappiprojekti meneillään! (tai pikemminkin aluillaan.) Mulla on myös ihan mätsäävät henkselishortsit kun tuo sun kynähame jonka sait! Äwäwä, niin ihania vaatteita ja asuyhdistelmiä ja toi pitsipaita!! ❤

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jes, vaatekaappiprojektit on kultaa : D Onnea siihen !! ❤
      Apuaah kuolen ihan tänne kun tuli niin paljon kehuja ;;; kiitos !!!

      Poista
  3. aww ihana postaus! ++ oot erittäin kaunis :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi voi ihanaa jos pidit ;; v ;; ❤ !! Ja kiitos erittäin paljon ! ❤

      Poista