sunnuntai 28. joulukuuta 2014

Joululanit

  
Heipä hei ♥
 
Ajattelin postailla vähän joulukuulumisia. ♥
 
Mulla on kohta toista viikkoa ollut aikaa enemmän kuin tarpeeksi, ja olen käyttänyt sen tehokkaasti sängyssä makoillen :DD Koko joulu meni onlinessa. Mitään muuta en oikeastaan tehnytkään. ^^'
 
26. päivään asti vietin joulua äitillä, ja sen jälkeen olen odotellut uutta vuotta iskällä.
Pari cosplayprojektia tässä olisi työn alla, kunhan Eurokangas maanantaina aukeaa :,DD

 
 

 
Vasemmalla äitin kuusi, oikella iskän. Beauty competition !
 
 
 

Näin epämääräisen paketin sain äitiltä ! (epämääräiseltä näytän itsekin.)
Se painoi ihan tuhottomasti ja isäpuoli veikkasi, että sain kitaran.



 
Siellä oli kuitenkin tälläinen vaate-sovitus-mallinukke-härveli :DD
Miksi tuota nyt kutsuisi.
Cossien sovitukseen kelpaamaton, mutta niiden esittelyyn sitäkin parempi.


 

Laitoin ylle kokeilumielessä yhden vanhan blousen.
 
Vieressä Tähtisilmä näyttää jonkin mystisen taudin vaivaamalta :,D
 
 
 


Jouluaaton tylsyys oli viedä järjen joten Tähtisilmä joutui kokeilujeni uhriksi !
No ei, vaan mun on pitkään pitänyt tehdä sille peruskorjausta (joka tosin vähän laajeni).
Neiti saa nyt uudet korvat ja nenän sekä kokonaan uuden maalipinnan ! ♥
 
 

 
Tämänkin takia paras hyötylahja jonka sain oli jesari !
Jokaisen cossaajan toivelahja.
 
 

 
Tää oli ehkä hauskin ! xD ♥
Mua voi tästä lähtien kutsua Miss Mangaksi.
 
Katotaan kuinka kirakira animusilmät saan tätä ripsaria käyttämällä !
 
 
 
 
Iskältä uus tietokone (jota käytän itseasiassa nytkin) ! WOOO ! ♥
 





 
Jenna ja Donna ihmettelee meidän valtavaa pakettia. Sieltä tuli kajarit :,D
 
 

 
Tätä kuunneltiinkin loppuilta. ♥
 
 
 
 
Viimeiseksi meidän taidokas piparkakkutalo ♥ :,D
Oon tosin jo syönyt kaikki vihreät kuulat siitä. xD
 
 
 
Anteeksi muuten kamalan tummat ja kännykkälaatuiset kuvat.
 
Kertoisin hieman Yukiconin cosseistani, mutta ehkä seuraavassa postissa !
Sunnuntain asua en ole aloittanutkaan. Kuumottelee hieman, Yukiin kun on tällähetkellä enää 12 päivää jäljellä.
Olisin eilen mennyt kangaskauppaan, mutta mut temmattiin aamulla ihan ex tempore serkkuprinsessan 14-vuotisbileisiin ! Meno oli juuri sen mukaista. :,D
 
Toivottavasti teillä oli kiva joulu ! ♥
 
 
Hyvää Uutta Vuotta kaikille ! ♥
 
 
♥ Esshieru
 
 
 


6 kommenttia:

  1. Voi ei ton ripsarin mainos oli tosi ärsyttävä! XD Toivottavasti on kuitenkin hyvää tököttiä (kuvia odotellessa) Jotenkin näitä joulupostauksia on kiva lukee ja jännittää mitä kaikki on saaneet lahjaksi. Kirjoita Yukista pian! Huh huh, onpas siihen vähän aikaa...!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee onpa kivaa saada kommenttia pitkästä aikaa :,D♥
      En nyt tiedä onko tuo mitenkään ihmeellisempää kuin normiripsarit ^^' Ja joo, Yukicon uhkaa jo vähän liikaakin !!

      Poista
  2. Pitäskö sun alkaa harkita cossien ajoissa tekoa tai jotain :D toisaalta mitäpä suotta, itellä nyt kun kaikki 98% valmiina, niin tulee ajatuksia "miks mä tätä cossaan, en mä haluakaan....." ja muita vastaavia. Yleensä cossit on niin viime tipassa ettei moista tule mieleenkään :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Shh oon tähänki mennessä tehny 90% mun cosseista aina edeltävänä yönä ja hyvin on menny xD❤ Aloittaisinhan mä ajoissa muttakun yleensä saan sen idean vasta jossain viikkoa ennen (niinkuin nytkin). Inhoan kans tehdä pitkän aikavälin suunnitelmia just tän takia :,D

      Äää mullakin jos cossi on yli viikkoa ennen conia valmis ni tuntuu tosi levottomalta, ku "ehtishän täs tehä viel jonku" tms xDD

      Poista