tiistai 11. marraskuuta 2014

Synttärit !!♥ 2#


Heipä hei ! ♥


Pidettiinpä viime viikonloppuna vielä toiset synttärijuhlat, koska ikinä ei voi juhlia liikaa :3
Vieraita oli silti hävettävän vähän, kun yli puolet peruutti syystä tai toisesta :,D

Meillä oli silti aivan loistavaa !! Kiitos kaikille jotka tuli ! ♥




Yritin ottaa enemmän kuvia näistä bileistä, koska viime kerralla ne jäi aika vähälle... Ja aika loistokkaita otoksia tulikin  ♥




Miran & Suwin meikkikerho ♥



 ♥♥♥



ihana Saya mun ketturepun kanssa ♥♥



Suwin nukkeja ;;__;; ♥ Niin kauniita hartsilapsia 







 Suwin tekemä suklaamuffinsikasa :DD
Joista yhden kyseinen henkilö päätti polttaa mikrossa xDD Kunnon savut ja kaikki.

Meillä tosiaan oli ruokaa varmaan kymmenelle ja sitten meitä olikin tosi vähän :,D 
Mutta ei se mitään, saatiin ainakin itse enemmän.



 Sini ! ♥ Ja Jenna Donnan kanssa






 pitsula uunissa :00 Olinko se mä kuka tän poltti ???



 Yöllä kymmenen jälkeen meidän pihalla kans lyllersi kaksi supikoiraa :,D
Hienon näköistä kun koko juhlaporukka on naamat kiinni ikkunassa huutamassa xD



Kaunotar ja Kulkuri ;;__;; ♥

Oli aivan ihana leffa !! Kateltiin muutenkin romanttisia Disneyleffoja (+yksi huonokin) koko yö ja aamulla vielä Mulan ja Fantasia ;;__;; ♥

Mä en jostain syystä pysynyt hereillä kuin yhteen, mutta loput taisi valvoa kolmeen(?) puhuen syvällisiä tai selaillen nukkeforkkaa netissä :,D






Lahjat !! ♥

Näitä oli jotenkin valtavasti ottaen huomioon että vieraitakin oli niin vähän + olin kieltänyt tuomasta lahjoja :,D Kaikki kortit oli Nitori-aiheisia xDD ♥ 

Vaatteet mitä sain oli myös aivan ihania !!♥ 
Ne näkyy sitten seuraavassa postissa mun outfit -kuvissa. :3


Mutta mulla on ikävä kyllä jo kiire kouluun, erinäisistä syistä olin hereillä 5:50 vaikka koulu alkaa vasta 9:45  :,D joten näin hienon tilaisuuden päivittää täällä vähän. ♥
Yritän saada jotain muitakin kuulumisia kirjoitettua pian !! ♥


♥ Esshieru



4 kommenttia:

  1. Oh my god nyt mulla on samanlainen paita ku sulla cats, rainbows, mermaids and unicorns ai nii jakuolin ku tajusin että mulla on samanlai paita kowka oot kiin parasjaihana

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ????
      No kiitoksia :,D Juu kuulinkin et se on jostai perusvaatekaupasta mut eipä mitään, se on ihana :D ❤

      Poista
  2. jostain hämmentävääkin hämmentävästä syystä blogger ei oo ilmottanu mulle sun uusista teksteistä sitte öö emmä tiiä, elokuun waddafuuuug? O__o ihmettelinki ku ei oo mitää tullu xD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aaaah voi eih :,,D ja mä kuitenkin kirjoitan melkein kerran viikossa...

      Poista