sunnuntai 30. marraskuuta 2014

Free! Photoshoot - Sea Life edition !! ♥


Heipä hei !!
(**update** lisäsin muutaman kuvan!!)

Kerrankin mulla on jotain ihan oikeaa asiaa. xD
Sain tosiaan Siniltä vihdoin nämä viime kesän photarikuvat !! Joukossa on muutamia upeuksia, mutta koska kuvia oli yli 1200, jouduin karsimaan aika paljon pois. ;;;
Tässä on siis lähinnä niitä joissa itse esiinnyn, ryhmäkuvia + shitload rintoria (hehe).

Mutta päästän teidät nauttimaan näistä !!






 Niin somia yhteiskuvia. ;;; ♥


Vasemmalta oikealle: Aichiko (Rei), Sipsinekku (Gou), minä (Ai), Rukinu (Rin), Masuku (Haru), KikiGabriella (Nagisa) sekä Thalionkalwen (Makoto).

Kuvaajina oltiin minä, Thalionkalwen, Enriisse ja Neenee.



♥ Oltii bussis matkal sinne :DD ja tosi noloja
















Haru: I'm going to be free-
Nagisa: Go go Haru-chan !!












 Omg xDD Mun ei pitänyt alunperin ees laittaa tätä, mutta kun täs on meidän ryhmä aikalailla yhteen kuvaan tiivistettynä xD

Tervetuloa vaan uudet jäsenet :,,D






Hyi :00
Rausku: ExcuSE ME do you have time for a Jesus Christ






Aw ja silleen






 En tiiä ees mistä aloittaa :,D Kaikkien ilmeet tässä kuvassa on niin priceless



Ja kun meillä ei ollut Seijuuroa, niin pahvi sai kelvata :,,D






peek :3












 Ai: No missäs Rin-senpai on?
Haru: En minä vaan tiedä?
Rin: *angstaa nurkassa*






 Goun haaremi !



Kaikki: HARU ÄLÄ MEE
Rin: En mä tunne noita
Ai: Rin-senpai ootsä varma et ne on okei ???
(Huomatkaa kans ihan random pikkutyttö tuol nurkassa)























 Haitunnelissa saatiin ehdottomasti parhaat kuvat !! ;;;; ♥♥



 Senpait :3




Kouhait ! :3
Sit oltiinkin jo lähdössä pois ;;;


Mut oli kaikinpuolin paras mahdollinen photari !! ;;; ♥♥
Meidän ryhmä on aivan loistava. ♥ Parempaa ei voisi toivoa !

Oon ihan täpinöissäni pikkujoulu-shootista, meillä on ihan hulluja ideoita taas, vielä kun saataisiin lunta uwu ♥

Tällä kertaa voidaan kehitellä kaikkea hienoa kakkoskaudelta. Tän photarin aikoihin me vasta intoiltiin jotain trailereita. :,D



♥♥ uwu


Kiitos kun luit !! 
Ja tsekkaa myös KikiGabriellan postaus tästä shootista, hänellä on myös kaikkia loistavia behind the scenes -otoksia xD ♥


♥ Esshieru


6 kommenttia:

  1. Kiva tollai sneaky mainostus lopussa. xD Ehkä saan lisääkin kuvia joskus postattua (ne derppaukset varsinkin on niin loistokasta materiaalia). :'D

    Nää on niin ihania kuvia ja jouluphotarista tulee toivottavasti lisää laatumateriaalia. xD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Todellakin !! Ja laatumatskuahan nämäkin xDD ♥

      Poista
  2. ääää toi rausku :'DDDDD kamala kun en ees muistanu näitä kaikkii kuvii, sillai "ai me otettii tälläsiiki" xD toi ku haru tunkee mikkee mun naamaa, priceless~

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo vähän samalla fiiliksellä mä ku selasin näitä :,D Mutta ihania ovat !! uvu ♥ Ja joo se on aika xD Gou on miehekkäin meistä kaikista

      Poista
  3. oot kyllä maaaaailman söpöin ja täydellisin nitori ! :33

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eek /(.///.)\ ♥ ♥ Kiitoksia !! Piristitpä mun päivää c:

      Poista