torstai 11. syyskuuta 2014

Tracon -suunnitelmia


Heipä hei uwu♥


Otsikko kertookin jo aika paljon xD Meni siis suunnitelmat uusiksi viime viikonloppuna !!
Ne jotka seuraavat facebook -sivuani saattoivatkin jo tietää :00


Jouduin perumaan Yukine -cossin kun aluksi näytti ettei Noragami -ryhmään tulekaan ketään, mutta nyt sinne ilmestyikin väkeä ja vähän harmittaa ;;; Mutta en voi enää vaihtaa eikä kolme cossia yhden päivän aikana varmaan oikein onnistu ;w; Onneksi Jenna on Kazumana siellä ! ♥


Käytän taas tätä hienoa kuvaa jonka muokkasin xD♥





Kuten ehkä huomaatte toi on aika pitkälti sama kuin alkuperäinen suunnitelma (eli pelkkää Nitoria haha♥) yhtä poikkeusta lukuunottamatta





Stocking 
- Sarjasta Panty & Stocking with Garterbelt


????

Suwi cossaa itse conissa Pantya ja hänen poikaystävänsä on Male Panty, joten hän sitten sai ylipuhuttua minut tähän ehhh...
((Oon kai vaan jelly enkä haluu kenenkään muun cossaavan tätä Suwille :,3))

En oo ees kattonu koko sarjaa ja mun piti saada tää koko cossi aikaan viikossa ??? Oonko hullu. Tein jopa ton kissapehmon koska perfektionismi on A+ ♥

Muutamat pikkukohdat kyllä heittää koska mulla ei ollut kangasta ja käytän tota muuallakin... Kiitos muuten senpaille peruukin lainasta !! ♥ uwu




 Apua tää näyttää kamalalta ;;; Yritin kiinnittää ton miehustan ehhh

Oon hieno ja käytän samaa perusmekkoa molemmissa cosseissa shhh :DD



 Tästä tykkäänkin jo enemmän !! ♥


Uusiokäytin jonkun Ciel Wonderland -cossini essua tässä :00 Se vaati kyllä parin tunnin urakan että oli edes käyttökelpoinen xD Kuinka huonosti oonki joskus cossini ommellut.



Yritin sitten pakata :00 Honekoneko oli viimenen pisara, se ei menny enää kiinni ://




Ja tyhjensin kaikki kaapitkin kun en haluu erikseen ostaa ruokaa xD



Oon taas menossa Kristiinan luokse !! ♥ Yksiö ja seitsemän henkeä patjoilla. ♥ 

Tulen olemaan mukavan kiireinen Traconissa :,D Mulla on tapana adoptida "orpoja" coneissa, ja tänäänkin yksi sitten ilmoitti tulevansa yksin joten aikoo lyöttäytyä seuraan ^^' Minkäköhän kokonen porukka mun mukana lopulta pyörii...

Ainakin sunnuntaina oon Kaislan kanssa koska hän cossaa butler Seijuurouta !! *^*)/ AYYYYYYY


Lisäksi jos kukaan muistaa mun hypetystä siitä ihanasta Cop Rinistä jonka puhelinnumeron sain Animeconissa, niin lähetin sille pari päivää sitten tekstiviestin ;;-;;/// Vaikka kuumottelin eka ihan hulluna et kehtaanko xD
Hän kuitenkin vastasi ja tulee Rininä Traconiin !!! ♥♥ Oon ihan liian onnellinen;;;


Yksi toinenkin Rin itseasiassa pyys mua ottaa photaria sen kanssa :00 Ja oon lupautunu ite ottamaan photaria parista mun kaverista... Mitenköhän ehdin kaikkialle :,D


Osallistun jopa Eeppiseen Tracon Convideoon !! 
Tosin vain kuvaajana tai korkeintaan taustalla ^^'
Mutta osallistukaa ihmeessä tekin ♥ Tarvitaan suuria määriä taustaväkeä että esillä ei tarvitse paljoakaan olla jos ei halua, mutta tanssijoita, näyttelijöitä ja furryja etsitään myös ! ♥


^Linkki sinne ♥



Toivottavasti siinä oli kaikki :,D Lähtö on huomenna heti koulun jälkeen, onneksi sain tänään pakkailtua ja tehtyä kaiken uwu


Nähdään pian Traconissa !! ♥



♥ Esshieru




2 kommenttia:

  1. harmi ku en päässy traconiin , __ , ois ollu kiva nähä yks mun suosikki cossaajista livenä :'D
    & voisiks tehä joskus semmosen '10 faktaa minusta' jutun ? C:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ohhh kiitoksia Anon♥ Ghh mustakin on ihana aina tavata lukijoita !! Tosin en voi ikinä tunnistaa sua kun oot Anon :,D

      Voin varmaan ?? Pitää alkaa kehittelemään, tässä on nyt aika monta muutakin postausta työn alla uwu

      Poista