tiistai 30. syyskuuta 2014

Kuulumisia&Kawaii-miitti♥


Heipä hei !!

Ihanaa kun pääsee pitkästä aikaa bloggaamaan ;;; ♥
Tänään on mun vapaapäivä koska ollaan keskellä koeviikkoa eikä mulla ollut koetta tai valmistelua. Huominen äikänkoekin on viimeinen ♥

Oon vaan dataillut, lukenut uskontoa ja tiskannut astioita kaksi tuntia koska meidän tiskikone on rikki :,,D Myös Suwi asuu tämän viikon meillä kun hänellä on tet-paikka Lahdessa.



Ensin vähän pakollisia outfit -kuvia koeviikolta ! ♥





















Kolme noista kuvista on teoriassa samat muttakun löysin tollasen hienon samettitakin ni sitä piti testailla eri tavoilla ;;; Tyyli muuttui vähän Soft Grungeksi tällä viikolla ! ♥



Tämän kuvan olin hukannut tuonne kuvakansioihin, mutta koin silti tarvetta julkaista sen... Risan viimeinen päivä Suomessa ! ;;__;;
Hassua kuinka kaikki on muuttunu vaikka ei tää kai oo ku kolme viikkoa vanha :,D Tässä on muutenkin mun perusporukka koulussa btw
--> Vaihdokas, Tuomas, Emma



ja sitten miittiasioihin ! ☻♥



Ootteko koskaan kokeilleet suurentavia piilareita ilman varsinaista silmämeikkiä ?? Älkää
Jos mun teema olikin merenneito, tässä näytän lähinnä hukkuneelta :,D pelottavaa







En osannut päättää kumman väriset piilarit laittaisin, joten ?? Heterokromiset silmät







Oon ihan onnellinen näihin mun hiuksiin, ja nyt saan piirtää kulmakarvatkin ♥





Miittiläisiä ! ♥

En saanut tämän enempää kuvia... 

Miitin otsikointi oli tälläkertaa "Super Kawaii" -mistä johtuen miittiväen hameiden osuus oli kasvanut ehkä prosentilla...
Mutta olen iloinen että sain Sayankin tulemaan (unicornipaidassa) ! ♥ Vaikka en hengannutkaan hänen kanssaan niin paljon kuin olisin halunnut, myöhästyin aloituksestakin kolme tuntia ;w;



Zemine, minä ja Namiko ! ♥ 



Loppuviikonloppu menikin aivan loistavasti ruotsin kokeisiin lukiessa ^^'''



Meidän kuvauspalvelun kuvat eivät sitten koskaan tulleet :c

Onko kellään tietoa, mistä niitä voisi kysellä ? Meillä oli kuitenkin ryhmä ja niitä kuvia piti olla aika paljon, harmittaa hirveästi :c
Pistän tähän sitten nuo loput Traconin kuvat kun jossain ne kuitenkin pitää julkaista :,D
Kuvaaja: Thalionkalwen






itkuli


Mutta kiitos kaikille ihanasta miitistä ! ♥

Tällähetkellä oon aika jännän äärellä, kun yks opettaja ilmoitti mut pitämään jotain luentoa Espooseen lokakuun lopussa ?? Tälläistä tietoa löysin:


"31.10.2014 HYVÄT KÄYTÄNTEET: Hanako-Ippo seminaari Espoon Omniassa
Ammatillisten oppilaitosten Japani-verkosto Hanako ja Japania lukiossa ja peruskoulussa -verkosto Ippo järjestävät  yhteisen seminaarin. Seminaarin aikana pohdimme mm. peruskoulujen, lukioiden ja amaatillisten oppilaitosten yhteistyömahdollisuuksia japanin kielen ja kulttuurin opetuksen suhteen ja esittememme eri oppilaitoksissa käytössä olevia hyviä käytänteitä. -- Seminaariin ovat erityisen tervetulleita ammatillisten oppilaitosten, peruskoulun ja lukion japanin opetuksesta kiinnostuneet opettajat, rehtorit ja heidän oppilaitoksensa opiskelijaedustaja."


....!!!!

Koulu maksaa mun matkat Espooseen ja takaisin, ehkä voin käydä moikkaamassa paria espoolaista kaveria samalla :,,D Itse seminaari ei jostain syystä jännitä yhtään, ehkä se ramppikuume iskee taas silloin kun pitäisi lähteä. ^^' Toivottakaa onnea ! ♥



♥ Esshieru



9 kommenttia:

  1. Essi mitä helvettiä xDD Tuut sitten meidän kouluun :D

    Miitissä oli kivaa, tahdon tulla uudestaankin ;u; ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ui juma ootko sä silloin koulussa?? Ja niin oli <3

      Poista
    2. Olenhan minä :'D tää on jännää

      Poista
  2. Mikä se tuollainen miitti Triossa oli miksen kuullut siitä mitään ;3; ens kerralla halutaan kämppiksen kaa mukaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ohh no joo seuraava on ihan pian ?? Varmaan täällä blogissa siitä sitten ilmoittelen c:

      Poista
  3. Oho huomasinpa myöhässä tämänkin! Mut joo oli :,D

    VastaaPoista
  4. Aww, niin sulonen olet :3 Mutta totah, jos Tracon 9 kuvista puhut, niin miun ja kaverinkaan kuvat ei tullut (Aniki-kuvapalvelussa otettiin)...? Olen koittanut tästä jotain kysyä mutta ei mahda löytyä mitään paikkaa mistä niitä voisi tiedustella :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia ! uvu ♥
      Juu,näin mäkin kuulin et aika mahdotonta niitä on kai saada :"/ En ole aiempina vuosina kuullut että kuvia olisi noin vain katoillut. Aika hankalaa...

      Poista