maanantai 7. heinäkuuta 2014

♥ Yukicon - Se pakollinen rantajakso


Hayy


Kaikki muut on jo tehneet Yukicon -päivityksensä ja mä vaan mietin niitä matkapäiväkirjoja :D Joten nyt pistän pikaisesti kasaan vähän juttua Yukiconin Pakollisesta Rantajaksosta ! ♥






Itse ideahan pienimuotoisesta, ilmaisesta conista joka järjestetään rannalla, on aivan mahtava ! ♥
Toteutus oli paras mahdollinen. Paljon ohjelmaa ei voitu pitää (tai sitten se vain jäi minulta välistä) mikä oli ihan ymmärrettävää kaiken sen kuumuuden ja hiekan keskellä ;v; Jouduin itse lähtemään jo aika aikaisin kun univaje vaivasi !! Mutta sitä ennen vietin laatuaikaa uwu






Kuvat varastettu Sayan blogista ! 


Oma cossini oli loppujen lopuksi tämän näköinen :,D

Onnistuin palamaan nilkoista reisiin asti, on nyt ollut aika tuskallista nukkua !

Meinasin painaa tuon kuvan paitaan mutta feilasin sen kanssa ja paniikissa vain piirsin sen siihen... Mutta loppujen lopuksi en omistanutkaan oikeanvärisiä tusseja joten " :D ". Olen tyytymätön lopputulokseen ja teen sen varmaan uusiksi jossain vaiheessa...


Itse conissa oli muuten ihan älyttömän kivaa ! :3
Hirmu moni perui juuri ennen conia ja olin hieman upset mutta loppujen lopuksi yllättävän moni tuli moikkaamaan ! ♥
Ehkä maailman paras fiilis on kun juokset huutaen halaamaan jotakuta, ja hän juoksee vastaan. ;;; ♥ 
Pienistä asioista tulee aina niin hyvä mieli.









Olin liikkeellä tän ylisöpön Nagisan kanssa !! ♥
Ronja on mun baby




"I'm not gonna lose to you, Ai-chan !"










Tää oli hassua kun me ei kumpikaan huomattu että meitä kuvattiin :"D
Tuolla ylhäällä oli vaan niin hauska istua ja hyvät maisemat !!








Zemine ja Namiko uwu♥ 


(Mua naurattaa toi helikopteri tuolla x,D)








Saya ystävänsä kanssa järjesti tuonne rannalle tämän upean





...PAHVI-MAKOTON xD ♥

Oli kyllä kaunis !! Ja kuulemma tosi suosittu kuvauspiste.




 Nimim. Pitihän siinä itsekin käydä pyörimässä




TRUE LOVE








Käytiin vähän kuvailemassa siellä pidemmällä rannalla sekä tämän jättikiven päällä kun oli niin kivat maisemat ja merta ♥ Harmi etten saanut yhtään kuvaa kuvaajastamme Indigocornista ;; Olit niin ihanaa seuraa♥











Tähän kuvaan on hyvä päättää tämä postaus ! ♥


Mulle tapahtuu asioita siihen tahtiin, etten ehdi kirjoittaa kaikesta ja sitten kaikki päivitykset tulee myöhässä. : D 
Oon huomenna menossa Porvooseen synttärijuhliin ja keskiviikkona näen parasta kaveriani ensimmäistä kertaa koko kesänä ;___; ♥
Torstaina on suunta Jyväskylään ja perjantaina pyörähdän Finnconissa !!
Sitten lauantaina onkin jo Animecon ♥


Eli kiirettä pitää !!


Tungen tähän nopeasti Animeconin cossini, en usko että ehdin tekemään sitä myöhemmin.



LAUANTAI

(not mine)


Laila & Leily Bride's Storysta (Otoyomegatari) ! ♥
Paricossi kaksoissiskoni Jennan kanssa, ollaan etsitty paricossia hahmoista jotka ovat kaksoset koska WHAT A CHANCE !

Pääsyy näihin cosseihin tosin on se, että Animeconiin on tulossa Kaoru Mori, joten olihan sinne silloin ihan pakko päästä ;___; ♥ Ja ajatelkaa nyt kun me mennään siihen nimmarijonoon näissä ::D

Bride's Story alkaa muutenkin pian ilmestyä suomeksi !! Aron Morsiamet -nimisenä.




SUNNUNTAI


(not mine)



(...Ja mahdollisesti myös perjantaina Finnconissa)
Nitorin vankila-asu ;;; Se on niin soma !! ♥♥


Aloitin tänään ton cossin ompelemisen ja sain sen jopa valmiiksi !
Kaikki raidat jouduin tekemään yksitellen koska en löytänyt raidallista kangasta, joten ompelin sitä sitten sen 7 tuntia putkeen ::D Mutta oli sen arvoista, oon tosi tyytyväinen lopputulokseen !


Näillä mennään uwu tulkaa rohkeasti moikkaamaan !

Mun nukkumaanmenoaika meni jo aikoja sitten, joten se olis moikka ♥


♥ Esshieru



15 kommenttia:

  1. Haha nauran noille mun kuville. :DD

    Olit niin soma Nitori. >///< ♥ Ja ääää harmi kun en oo tulossa Animeconiin. :< Mut toi Nitorin vankiasu on mahtava. xD Ite en oo vielä tota Bride's Storya lukenut, vaikuttaa kyllä tosi hyvältä niin meinasin sitten suomennettuna sen lukea. ^^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aa voi eii ;A; se on !! x3 ♡
      Ja kannattaa uwu Se on ihana ;;

      Poista
  2. Aaaaw ai minäkin pääsin tänne sinun blogiisi, kivaa ;u; (voi ei miten söpö tää sun blogin taustakuva muuten on :''D ♥)
    Uskothan, että olit uskomattoman söötti Nitorina. ;o; <3 Musta on tosi ihanaa, et joku jaksaa nähä tommosen vaivan, että itse suunnittelee asun ja toteuttaa sen. :3
    Oon nii innoissani et nähää taas Animeconissa (montaks kertaa oon sanonu tän apua) ja sun cossit kuulostaa nii mahtavilta! ;w;

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. UwU ♡♡ Oli ihan pakko ku löysin niin soman !!
      Aaah tulipa paljon kehuja ::D miten tähän nyt pitäisi reagoida ?? Kiitos oon oikeesti tosi otettu et mun suunnittelutyötä arvostetaan ,__,

      Todellakin nähdään Aconissa !! >w< ★

      Poista
  3. Voi kouhaiseni, etkö sinä käyttänyt aurinkorasvaa kun noin paloit? >:o Mutta söpö nitsku olit! <3

    ehkä en kestä tota ekaa yleiskuvaa ko toi makoto on tuol nurkas sillee "hey there~". Ja tuosta teijän ekasta kiipeilytelinekuvasta tulee mielee ku olisit siellä jotai "ollako vai eikö olla" tai jotain muuta yhtä dramaattista :'DD

    PS. et haluis lähettää mulle noita mun ja Kiksun yhteiskuvia? :>

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä taas aattelin tosta kiipeilytelinekuvasta että Esshieru on silleen "sataaks täällä?" mut toi taivas on kyllä aika pilvetön. :-----DD

      (Jännää muuten et en ite palanut yhtään, olin oikeesti ihan varma et palan. :'D)

      Poista
    2. En käyttäny aurinkorasvaa ja olin ihan vitivalkonen xDD onneks oli sentää pitkät hihat, ni ainoastaan ne jalat palo xDD KikiGabriella se itseruskettava varmaan suojas :3

      Itseasiassa mjst tuntu et jostain ois tullu pari vesipisaraa mun kasvoille joten ihmettelin sitä siinä kuvassa xD dramaattista tosiaan.

      voin aconin jälkeen laittaa jos muistutat :,D

      Poista
  4. Tosi kiva postaus :''3
    Ja ohh tuutko sä Animeconiin o A o !!!! siistiä > w <

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oo kiitoksia :,D ♥
      Tuun ! uwu Itsekin olet kai tulossa :3

      Poista
  5. Äää! olisin niin halunnu tulla moikkaamaan sua mut en päässy paikalle T^T
    En päässyt myöskään animeconiin vaikka oli kyllä tarkoitus...
    ~Nonna

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aaaaa voi ei ;;A;; ! Oisin kans halunnu nähä sua ,___, Kai sä sentään Traconiin tuut ? ;U;

      Poista
    2. Kyllä Traconiin olen molempina päivinä tulossa :3 lauantain cossista en tie ja sunnuntaina tuun Merlininä :3 Yritän myös päästä ropeconiin (vaikka en tiedä oletko sinä sinne edes menossa)!
      ~Nonna

      Poista
    3. Ah no voi ei, nyt sit haluunki sinne xD (olin jo jättämässä Ropee välistä mut...)
      Mutta ainakin Traconissa sitten nähdään eikös ;;; ♥

      Poista
    4. Itseasiassa miunki Ropecon suunnitelmat meni muusiksi :D Mutta Traconissa nähään ehdottomasti :3
      ~Nonna

      Poista
    5. Äh voi ei x,,D Traconis... ugh

      Poista