maanantai 21. heinäkuuta 2014

Heinäkuu




Heipä hei taas !! ´3`/ ♥


Mun heinäkuu on mennyt ehkä vähän eri tavalla kuin keskivertonuorilla... Japaninreissuun tuhraantui sen verran mun kesästä että päätin todellakin ottaa kaiken irti vikoista päivistä !! `u´)9

Joten sen sijaan että olisin löhönnyt kotona tai rannalla tai missään niin olen juossut ympäri Suomea, pääasiassa Helsinki-Vantaa-Espoo -akselilla sekä näissä conkaupungeissa, eli Jyväskylässä ja Kuopiossa :,D Myös Heinola tuli katsastettua yhtenä päivänä kun menin katsomaan Suwia...




TAAS lähtövalmiina xD Näitä eteis-selfieitä alkoi jo kertyä
Ei mutta tarvitsin kokokuvan koska tykkään mun koulupuvun mekosta niin paljon ;; Se on tyylikäs ja samalla tosi comfy ´u` ♥




´w` Soma simpukkapinni SWIMMER'stä !! ♥



unohdin kertoa mihin olin menossa xD
Emeryllä oli siis ihanat synttärijuhlat Porvoossa, vanhassa kaupungissa sellaisessa ihanassa pienessä kahvilassa jonka yläkerta oli kokonaan varattu vain meille kolmelle (Emery, Eve ja minä) ja oijoii ;;;; ♥ 
Olin ehkä hieman alipukeutunut ? Olisi kuitenkin ollut aika hyvä tilaisuus laittaa lolita :,D











♥ Look at the cuties !! \(´3`)/ ♥


 Päivänsankari ♥


Eve ♥




Luca ;;; ♥







 Ja ehdinhän mä yhden mökkireissunkin tehdä ^^' 




Nämä kuvat otettiin joskus 1-2 aikaan yöllä... Kiivettiin ikkunasta pihalle kun mummi nukkui ja käytiin soratiellä kävelyllä.





Taas menossa : D




Olinkin pukeutunut ihan ekstrasöpösti.



Ostin Japanista nää söpöt kissasukkikset ♥ 



Esittelen mun söpöä Hello Kitty -reppua xD

Olin matkalla takas Helsinkiin tällä kertaa Eelican synttäreille Vantaalle ♥
Saatiin tortilloja, katottiin huonoja leffoja ja pelattiin monopolya x,D Lauantain keilausreissu oli IHAN MAHTAVA !!



Eelica aka Synttärisankari !! ♥


 Käytiin keilaamassa tällä upealla porukalla (vasemmalta oikealle): Sani, minä & Anna!♥, nää kuvat sieltä on jotain ihan timanttia






hilpeä

Oon niin keskittyneen oloinen vaikka oikeesti en ikinä ees osunut mihinkään samaan aikaan kun Sani veti pelkkiä täyskaatoja :,D teach me ,__, ♥


Luotiin samalla kokonainen Bowling Anime AU joka laajeni liikaa siinä illan mittaan niin että loppujen lopuksi meillä on kaikilla nyt siihen oc't, jotain cossisuunnitelmia?? ja juonta jo kakkostuottarille asti xD♥


Kunpa päästäisiin uudelleen hohtokeilaamaan ♥



(c) Eelica

Ellun äiti oli luonut tälläisiä upeuksia ;;; Rautaistuin on kokonaan suklaasta ja sisällä on sellaista mansikkahyytelöä ♥


(c) Eelica

upea Shingeki no Kyojin -kakku !


☻ Meillä oli aivan upea viikonloppu ☻



Lopuksi vielä tälläistä hassunhauskaa serkun rippijuhlista

kuolen tälle kuvalle kun pikkuveli yritti photobombata xD

Leikattiin siinä vähän hiuksia !! Vaaksan verran niitä tippu pois :,D



Näyttää nyt sitten tältä :3 Oon itse oikein tyytyväinen ! Mun hiukset on tosi huonossa jamassa, oli ihan hyvä leikata vähän pois ja nyt ne on mukavan kevyetkin ♥




















Nauratti kun vannoin aina et tummat peruukit ei sovi mulle ja nyt vaan mietin ja mietin... Eikö se kuitenkin näytä jopa paremmalta kuin toi pinkki ?


Voisin puhua vielä vaikka kuinka kauan mun aamun animemaratoneista (Gekkou Shoujo Nozaki-kun ♥ ) ja Free! -itkuleista mutta ehkä jätän teidät rauhaan :,D Otettiin tänään illalla vähän Arabian!Aiichirou photoshoottia myös tuolla rannassa, niitä kuvia voi bongailla vaikka mun facesta ennenkuin ehdin tänne taas päivitellä ^^'

Nähdään taas !


♥ Esshieru


6 kommenttia:

  1. äää vähäks noi hiukset on nyt niin söpöt lyhyinä ♥ alkaa tulla kauhee himo katkoo omia hiuksia ÖuÖ

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitus >u< Siitä vaan !! Halusin lyhyet mutta kuitenkin tyttömäiset joten nää oli ihan hyvät c:

      Poista
  2. Oi tosi söpöt nuo lyhyet hiukset! *O*

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ah kiitoksia ;U; ♥ Oon ihan hulluna näihin haha

      Poista
  3. Vau! Aivan törkeen hieno tuo suklainen rautaistuin! o_o ja hieno on myös titaanikakku!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä ö.ö Tekijä on kuitenkin kondiittori monen vuoden kokemuksella nwn' Kamun ei tarvinnut kuin kertoa lempifandominsa ja sai mieluiset synttäriherkut :DD

      Poista