perjantai 30. toukokuuta 2014

Ready to go !!!



Hei ! 

Kirjoitan nyt tälläisen hassun pienen hätäpäivityksen.
Lähtö on tosiaan tänään viideltä, ja jätän Lahden jo vähän ennen kahta...


Eilen illalla piti kaikki saada valmiiksi, mutta kun aloitin pakkaamaan vasta viideltä iltapäivällä, niin tottakai se venyi yli kahteentoista :,D Kun matkavakuutukset ja kaikki oli ihan sekaisin. Kun siihen lisättiin se etten saanut untakaan ennen puolta kahta ja tänään oli joka tapauksessa raahauduttava kouluun palautuspäivään, niin selvisin 4 ja puolen tunnin unilla :,,D


Palautuspäivä on onneksi mennyt tähän mennessä ihan hyvin !! Mitä nyt ruotsista 
kutonen :,D




Tässä hieman huonolaatuista kuvaa hiuksista x,,D ne vaihtaa väriä joka pesukerralla !! Sävytysaine sai ne eilen muuttumaan oransseiksi.






Ja sit jotain Aiichiro-poikaa koska mut kutsuttiin Free!-photoshoottiin kesällä !! \;;w;;/ ♥♡

Okei mulla on noin kolme Free!-photarii kesällä mutta oon aina niin vilpittömän iloinen ja otettu kaikista uusista kutsuista ;w; ♡♥ sain myös synttärikutsun mutta se osui kesäkuulle, enkä näin ollen pääse...

Tää photari-seura on ihan parasta ja koostuu mun parhaista ystävistä, plus ylläreinä myös muita ihania ihmisiä koska maailma on liian pieni ♡
Oon niin innoissani tästä koska tuntuu et ihmiset ihan oikeasti välittää ;; Haluun nyt jo takaisin Suomeen vaikka en ole vielä edes siellä xD

Mun kesästä on tulossa ihan mahtava. ♥


Mutta täytyy lopettaa! Nähdään kolmen viikon päästä. ♥



♥ Esshieru




1 kommentti:

  1. ÄÄÄÄ hyvää matkaa, selviä hengissä ^^/ *vilkutusta*

    VastaaPoista