sunnuntai 23. helmikuuta 2014

Sateenkaaren väristä pullaa



Hei ♥


Muutama asia ennen kuin selitän mun mahtavasta viikonlopusta ! ♥


Ensinnäkin Kyary Pamyu Pamyun uusin video "Yume no Hajima Ring Ringtuli ulos ja mietin taas miten oon koskaan voinut elää ilman tätä? ♥


Ihana yksityiskohta on kuinka Kyary käy läpi vanhoja videoitaan tossa ! ♥
Ison osan saivat etenkin Ponponpon, josta Kyaryn ura alkoi, sekä Fashion Monster, joka oli Japanin viime vuoden suosituin kappale ! ♥ Nyt mun tekee hirveesti mieli taas cossaa Kyaryy, voisin tehdä ihan minkä tahansa hänen asuistaan, ne on kaikki niin ihania!


Olin viikonloppuna Ronjalla ! ♥ Meillä oli ihan älyttömän hauskaa, lukuunottamatta parin tunnin deeppeilyä yöllä ! Mut asioita ei oo hyvä pitää mytyssä ja mun mielestä se teki asiat hurjan paljon keveämmiksi. ♥


Leivottiin ja katottiin videoita ja lauantaina vedettii peruukit päähän ja lähdettiin Manga cafelle. Hengasin sit Ronjan ja parin muun kanssa siellä. 



 (Kaikki kuvat by Ronja !)

Ihana Flowercrown on kans hänen tekemänsä. Sain lainata :3
















Koitimme leipoa sateenkaarikakkua illalla. Ohjeessa oli vähän häikkää joten siitä tuli teoriassa sateenkaaripulla, huomatkaa et siihen tuli leipäkuori.





Ja sit se oli raaka sisältä :,D Sateenkaaren väristä taikinaa ! 
mut oli se ihan hyvää c:

Pian uusiksi ! ♥



♥ Esshieru



4 kommenttia:

  1. Oon varmaan sanonut tän jo mut oot ihan älyttömän söpö Nitori. ♥ >///<

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Äääääh *avutonta heilumista* ;;//u//;; Kiiiitos ♥♥ !!

      Poista
  2. jee kiva postaus ja oli varmasti toosi kivaa (miks saan itteni kuuostaan sarkastiselt liika helposti) c;

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ooh ihanaa et joku tykkää :,3♥ Ei mun elämä oikeesti oo kovin kiinnostavaa ^^'

      Poista