keskiviikko 12. helmikuuta 2014

♥ Hellocon ♥


Hei!


Nyt olis vähän Hellopostausta ! ♥

Lähin Helloon vähän.. kiirees kai :,D Tuli otettuu väärät kengät ja laukku. Asu muuttui vielä viime hetkillä ja meinattiin mun takia myöhästyä junasta. Sori !

Ärsyttävintä oli kuitenkin se, kun värjäsin hiukset vaaleanvioleteiksi pari päivää ennen conia, mutta se väri lähti kokonaan yhdessä pesussa... Mutta en sit jaksanu välittää :,D

Mulla oli toisessa silmässä pinkki, toisessa sininen piilari. ♥ Ei tainnut kyllä kukaan huomata, mutta idea oli tärkein. ♥ Ja itsetuunaamani lolita !



(c)Indigocorn

Mulla oli mahtavat korkkiruuvit, jotka kutistu laineiksi ekassa lumisateessa. D:


Oma kamerani oli käyttökelvottomassa tilassa, mutta ihana Indigo otti kuvia ♥

Tämä convideo ;w; ♥ Sai minut melkein itkemään, koska ihmiset ovat niin kauniita.
http://www.youtube.com/watch?v=Xm7HaYoZLLE

Pääsin itse kohtaan 0:25 ♥

Ja tässä on video Hellon muotinäytösestä:
http://www.youtube.com/watch?v=PD0kH_1KxTQ

Ja tämä muotinäytös, joka oli samalla kuin näytelmä. "Fairy Forest". Näin paikan päällä vain lopun, mutta se oli aivan uskomaton. Suosittelen.
http://www.youtube.com/watch?v=NCnaDQ_0uOc

Ja vielä tanssiesitys, "Dancing Dolls". ♥
http://www.youtube.com/watch?v=QMBFyy5tGIg


Oikeesti, Hello on yks mun lempparitapahtumista Suomessa.
Yleensä aika näkymättömissä pysyvät ihmiset uskomattomine kykyineen kokoontuu kerran vuodessa tänne. Kaikki oli vaan niin ihanaa ja kaunista ja sadunomaista. ♥



 (c)Indigocorn





(c)Indigocorn
Hiukset lähti lentoon :,D


Mutta nyt pitää lopettaa ♥ Kirjoitan taas pian!



♥ Esshieru



8 kommenttia:

  1. Aaaaaaaaaw kuolin toi sun asu ja hiukset on ehkä söpöintä mitä oon ikinä nähny! ;O; ♥
    Vaikka hiustenvärjäys ei onnistunutkaan toivotusti niin musta noi on silti älyttömän suloset. ;3; Rakastan tota violettia mekkoa, joka sopii sulle btw upeesti ja Prinssi Tähtisilmä kruunaa kaiken! :D
    Kaikki on niin nättiä ja ihanan väristä♥ Oon kateellinen ;_;

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aapua @//A//@\ Ihminen mistä tämä kaikki ylistys

      Kävin sun blogissa ehkä viisi minuuttia sitten ja katon sit omaani sillai "ehhw" xD

      Ohmg oletpa ihana ;U; ♥

      Poista
    2. Nokun sä vaan olet niin nätti ja kaikkea ;w;

      Waaaah älä turhaan, sun blogi on niin ihastuttava ja herttanen. x3

      Itse olet ;O; ♥

      Poista
    3. Oi oi ;v; noo pyrinki tekee täst söpön mut uhhh sinä ;;w;;/ <3 <3

      Poista
  2. Mun piti tulla moikkaamaan HelLossa, mutten uskaltanut ;-; Mutta hei olit supersöpönä! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi eii, oisit tullu ! ;u;/ ♥♥ Noo olin kyllä vähän pelottavannäköinen >^< mut kiiitos ;U; ♥♥

      Poista
  3. naaawws ;3; Oot niiiiinn söpöööö <33 iteoontällänenmursu =/////=

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Omg .///. Kiitos ;,3,;/ ♥♥ Ethän, oon varma et oot hyvin suloinen pieni ihminen u3u

      Poista